31. 3. 2011 14:15
Proč se nikdo nezeptal na to, jak se v mediálkách okrádají klienti zpětnými bonusy, o kterých se mlčí. Dojde u nás taky někdy k zákazu zpětných bonusů legislativně?
2. 4. 2011 20:17
Dobrá otázka také je, kolik z těch peněz dostane medium
4. 4. 2011 0:07
...když nerozumíte mediální branži, tak podobné pitomosti radši nevyslovujte.
4. 4. 2011 12:46
pod to se podepíšu, ten pisatel nemá ani páru, jak to s bonusy chodí a kam ty bonusy vlastně chodí, jinak by nenapsal takovou pitomost
4. 4. 2011 17:17
A jak to tedy je? Dost casto tak, ze klient nezna skutecnou vysi provize pro agenturu prave diky zpetnym bonusum od media.
Neni to tak vzdy. Casto vsak ano.
Pokud se mylim, rad se necham presvedcit o opaku.
4. 4. 2011 17:19
Jaky je tedy smysl zpetnych bonusu? Berte to, prosim, jako nezaujatou otazku.