Dobrý den, Martine, děkujeme za vaše dotazy.
ad 1. protože když člověk za 20 minut nakliká svůj nákup a teprve poté zjistí, že žádný z online prodejců k němu domů nebo do kanceláře nejezdí, bude to nepříjemní zjištění a ztráta času
ad 2. menu budeme měnit právě na základě těchto feedbacků
ad 3. ano, v tuto chvíli lze vedle sebe vidět nabídky jen od 3 online prodejců s tím, že vlevo je přepínací menu na ostatní 3 prodejce - tuto část webu budeme také postupně měnit tak, aby lépe poskytovala informace, které lidí tady chtějí vidět
ad 4. ano, tohle je jedna z našich priorit
Ještě jednou díky za feedback,
Kamil
Ad 1) - chápu-li správně, tak aby atoto nabízelo jen obchody, které k vám opravdu doručují.
2,3,4: je tam takových drobností víc (např. na malém displeji srovnám obchody jen 2). To jsou drobnosti, to věřím, že pořeší.
Taky můžou přidat počítání dopravy rovnou do ceny nákupu či rozdělení nákupu na víc objednávek.
Taky mě štvě, že hledání funguje jen v tom zrovna zvoleném obchodě. A nejde dát do košíku nedostupné zboží, i když ho třeba v jiném obchodě mají.
1) Proč musím zadat svoji adresu, abych mohl porovnávat zboží???
2) Menu nezůstává rozbalené, pokaždé se musím proklikávat od první úrovně
3) Lze srovnávat maximálně 3 obchody
4) Neumí srovnání ceny u zboží, kde někde je cena za kus a někde za kg (např. ovoce). Přitom eshopy, kde mají cenu za kus, uvádějí přibližnou hmotnost kusu, takže to není problém přepočítat.