Vlákno názorů k článku Tomáš Wojcik (Atoto): Chceme být největším prodejcem potravin a drogerie od petr - Další e-zloději.cz

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 2. 2016 10:57

    Tonny (neregistrovaný)

    Nemyslím si, že by to byli zloději. Proč? Ale spíš je zajímavé, že vlastně tak trochu podrážejí nohy svým partnerům, na kterých chtějí svůj business stavět. Všichni víme, že akční zboží se dělá proto, že přitáhne do obchodu zákazníka, který si pak (snad) koupí ještě něco dalšího, co už v akci není a je třeba i mírně dražší, než běžně a obchod tak ve finále vydělá.

    Jenže ve chvíli, kdy budou existovat aplikace, který porovnají všechny ceny a nabídnou mi nejlevnější ze všeho (navíc předpokládám, že v budoucnu aplikace objedná z každého obchodu jen to akční - a to ještě tak, že bude hlídací pes čekat, až bude ten prášek v akci a automaticky mi ho koupí), tak najednou se tento systém zhroutí a obchody buď přestanou akce dělat a nebo z této aplikace vystoupí a tím ta aplikace přestane mít smysl.

  • 5. 2. 2016 11:38

    mendrit (neregistrovaný)

    Ten směr se mi právě líbí a doufám že čas kdy z obchodů zmizí akce -50% a víc se blíží a nahradí je nižší marže prodejců. Teď tu byl článek že lidi nakupují už 47% věcí v akci a já se tomu nedivím. Když chci udělat nákup podle toho co potřebuji, tak narážím na samé přemrštěné ceny a takový nákup mě hodně znechutí.
    Teď platí "buď šetři a kupuj co vlastně ani nechceš", nebo "dopřej si luxus vlastního výběru a my si na tobě smlsnem".

  • 5. 2. 2016 11:54

    petr (neregistrovaný)

    Pro prací prášky a obecně pro věci z drogerie se vyplatí jednou za čas sednout do auta a odfrčet v něm na nákup do Polska nebo do Německa. Z naší kotliny to je na hranice coby kamenem dohodil. Kašlat na naše zloděje kteří vás okradou na všem na co si vzpomenete. To samé pak platí o oblečení, o botách, o elektronice. Nakonec i o tom jídle. Protože takoví Poláci by nikdy nevzali do huby svinstvo které si u nich pro náš trh nechávají vyrobit naši zloději!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).