No nevim, lide jsou spis navykli pouzivat v domacnosti drogerii dostupnou bezne v lokalnim kamennem obchode hned vedle supermarketu s jidlem.
Proste samozivitelka, ktera pocita kazdou korunu a ktera chce kupovat levne, nema penize na iPhone, placeni za cool aplikace a placeni donaskove sluzby, jen aby si mohla koupit sampon z druhyho konce republiky, protoze ho tam maji o 20 Kc levneji.
Naopak hipster s iPhonem, kterej jezdi v SUV a pracuje v internetovem marketingu na porovnavani zbozi kasle, protoze nakupuje podle aktualnich modnich trendu, ktere okoukal na startup sjezdech frikulinu.
Radeji se vyucit remeslem, takovej zednik ma treba 40 mesicne a vydrzi mu to po cely zivot.
Pánové co za tímto "projektem" stojí ale nechtějí opravdu pracovat, něco vytvářet, nedejbože vlastníma rukama. Pro ně je důležité prezentovat kolik peněz v tom visí, jak se o to investoři perou.... Priorita je ve vytváření mediálního obrazu. Lze to sledovat i tím, že tady reagují. Mají čas na to sledovat, co se o nich píše na lupě...
Sympatizuji s těmi, co něco zajímavého, potřebného vymýšlí, vyrábí, musí dlouho improvizovat kvůli nedostatku kapitálu ap. Ale za to zdravě rostou. Pokud někdo začíná a chvástá se tím, kolik cizích peněz právě spaluje, tak mi to trochu smrdí, to přeci zákazník vědět nepotřebuje. Zda tato bublina přežije ukáže čas.