Vas web je super. Zvolte kraj: Praha. Zvolte okres: ... a misto nabidky okresu uz bezi nejaka uzasna video reklama. Dal jsem neklikal. Jestli si takhle predstavujete "přehledně a jednoduše prezentovat", tak ja tedy ne.
Většina krajů je dělená na jednotlivé okresy. Praha jako jediná, je poněkud specifická.Jak jsem již uvedl vše prochází svým vývojem a já jsem vděčný i za kritické námitky. Jistě již na první straně by mohl běžet soupis restaurací z celé ČR, ale myslím že to by vás asi neuspokojilo, stejně jako v kraji soupis kraje. Snažíme se prezentovat opravdu aktuální podniky. Reklamě se bohužel nevyhneme. I pokud chcete sledovat v TV svůj pořad, musíte zkrátka počítat s reklamou. Když to napíšu hodně jednoduše - nic není zadarmo.
Jsem v Dejvicich a mam hlad. Chvilku jsem musel klikat abych z vaseho webu vypraskal vsechny reklamy a vubec se tam dalo vyznat. Pak jsem zjistil ze z Prahy 6 tam nemate nic. Tohle nebude sluzba pro me. :)
Vážení uživatelé internetu. Dovolím si vstoupit do diskuze jako zástupce jednoho z provozovatelů, těch co údajně nereagovali. Projekty databází restaurací, nejsou žádnou novinkou.Konkrétně http://www.super-info-gastro.cz/ funguje již více jak tři a půl roku. Jako každý projekt prochází vývojem. Původně se začínalo se seznamy provozoven a kontaktními údaji, přibylo polední menu ... V současnosti se s podobnými projekty roztrhnul pytel. Nikdo již nevystačí s tím co bylo. A tak přibývají další služby. Snídaně, večeře, akce... Každý z uvedených má svou odlišnost své silnější, či slabší regiony. Můj osobní názor je, že nejde jen o to pozvat uživatele internetu na polední menu. Jde o to přehledně a jednoduše prezentovat uživatelům jednotlivé podniky. Vaří polední menu, snídaně, mají internetové připojení, ubytování? Jakou preferují kuchyni, cenovou hladinu...Kolik uživatelů, tolik různých názorů. Někdo se raději pro informace brouzdá po Seznamu, jiný využije ucelenou nabídku. Jsem však přesvědčen, že podobné projekty mají na internetu své místo, své spokojené uživatele, no a kvalitu a životaschopnost jednotlivých ukáže čas. Tak jako v každém podnikání.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).