Komunikacni a marketingova strategie vubec nic neomlouva. Je naplnenim celkove vize firmy a jeji strategie. A uspesnost takove vize spociva v jejim spravnem zacileni na potreby zakazniku, ale i idealy zakladatelu/vlastniku firmy. Za ktere se firma samozrejme kratkodobe, ale predevsim dlouhodobe zodpovida cele spolecnosti. Pripomente si jen pripad plosiny spolecnosti Shell... Ze systemoveho pohledu pak bohuzel Hitlerova vize, zjednodusena - "Svet pro Nemce bez proti-nemeckych elementu" nasla svuj trh, a proto implementace teto vize mohla bez problemu zahrnovat i vyse zminene... Jenze diky tomu, ze prinos byl ze svetoveho hlediska jen pro velmi uzkou skupinu, zbytek samozrejme tuto vizi neprijal, ba naopak vznikla konkurencni vize ve smyslu "Stasntne zitrky bez nemeckeho elementu". A cely nemecky narod musel skladat ucty... Obavam se, ze kdyby Hitlerova vize byla vice zamerena na vetsi cilovou skupinu - napr. veskery "bily" svet, mela by sanci zvitezit...
cely problem diskuze kolem etiky a na etiky narazi na zasadni problem: hlavni otazka zni jakou komunikacni a marketingovou strategii ma Atlas a tedy zda-li je po teto strane vyuzivani trikovych banneru v souladu nebo v rozporu"
Takze Koncentraky jsou v pohode, protoze zapadaji do Hitlerovy komunikacni a marketingove strategie? To chcete ric, ze komunikacni a marketingova strategie omlouva vse?
"- cely problem diskuze kolem etiky a na etiky narazi na zasadni problem: hlavni otazka zni jakou komunikacni a marketingovou strategii ma Atlas a tedy zda-li je po teto strane vyuzivani trikovych banneru v souladu nebo v rozporu"
Z clanku vyplyva to, ze trikove bannery poslouzily svemu ucelu nejlepe z hlediska takoveho cile, jaky byl definovan. Neznamena to, ze by byly dobre i pro radu jinych cilu - jejich pravidelne pouzivani soucasti strategie Atlasu neni a nebude, ostatne o tom vypovidaji nase nove bannery na Mapy, ktere tu je mozne kolem videt :-). Vliv trikovych banneru na hodnotu znacky treba jednoduse a exaktne zmeritelny neni, proto tento ukazatel neni jednoduche zahrnout do experimentu, presto je treba ho brat v uvahu.
Jan par komentaru z me strany
- clanek je zcela jiste zajimavy, kazda aktivita smerujici k vetsimu poznani jak a co funguje je velmi dulezita
- cely problem diskuze kolem etiky a na etiky narazi na zasadni problem: hlavni otazka zni jakou komunikacni a marketingovou strategii ma Atlas a tedy zda-li je po teto strane vyuzivani trikovych banneru v souladu nebo v rozporu
- samozrejme, ze kratkodoby zisk ve forme rychleho prodeje muze byt na ukor dlouhodobeho rustu nebo nevyuziti potencialu trhu. V drastickych pripadech to muze byt ztrata trhu. V kazdem pripade plati, ze nemuzete mit vsechno - takze klicem je dobre smerovani na klicove cilove skupiny, ktere by meli firmu zivit
- jinak ve skutecnosti je reseni problemu s reklamou daleko jednodussi nez se zda - dojdou li provozovatele k poznani, ze "povolovani" trikovych banneru a dalsich forem reklamy uzivatele odrazuje od navstevy tak proste nebudou takove zakazky prijimat - s timto problemem napr. v klasickych mediich dost tezko bojovali producenti erotickeho zbozi. Problem muze byt, ze to nerozpoznaji...
- podle soucasnych vyzkumu je ucinnost prvniho zobrazeni (resp. videni) banneru nekde kolem 70 % u tretiho pak jiz jen asi 8 % - ucinnosti se v tomto ohledu mini akce nebo zapamatovani. A to plati pro jakykoli banner
- mimochodem podle me nejvetsim problemem hodnoceni ucinnosti e-marketing aktivit je jejich odtrhavani od celkoveho marketingoveho mixu....
No myslim, ze to uz je docela dost velka snuska mych nazoru...
- Jeste si neodpustim poznamku tykajici se uzivatelu - srovnavani uzivani pocitace s rizenim auta je nesmysl. Z pohledu Internetu je potreba srovnavat Internet a televizi, a zajmem vsech na televiznim trhu je samozrejme zjednodusit zarizeni tak, aby se tim nevytvarela bariera - dtto plati i v Internetu a interaktivni televizi pro firmy, ktere chteji prodavat spotrebni zbozi a sluzby. Mimochodem elitarsky pristup k Internetu, ktery pretrvava hodne potrvzuje obavy rady sociologu, ze tim dochazi k dalsimu znacnemu rozdelovani spolecnosti...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).