Obavam se tedy, ze jestli je nejaky rozdil mezi reklamou na Internetu a reklamou v televizi pak nesouvisi s cenou, kterou za reklamu zaplatim.
Jo - a nakonec - i reklama v televizi muze byt interaktivni - jeste nikdy jste na CT 1 nevidel upozorneni, ze na CT 2 prave zacina nejaky porad ? To je take reklama - a jedinym klikem jste se mohl prenest na reklamovane stranky a uzit si je ... (priznavam ale, ze objem interaktivni reklamy v televizi je zanedbatelny).
Trikové bannery mají význam, jestliže chcete dostat na site neprofilovaného uživatele internetu. V jiných případech je jejich skutečná účinnost podle mne nízká.
Trikové bannery jsou dle mého názoru v přímém rozporu s článkem 3 Všeobecných zásad reklamní praxe Kodexu reklamy RPR, který říká:
3. Reklama nesmí být koncipována tak, aby zneužívala důvěru spotřebitele či využívala nedostatku jeho zkušeností či znalostí, či jeho důvěřivosti.