Naprosto s Vami souhoasim. Místo toho aby si našli svoje zákazníky tak se Ufon etabloval jako nejhorší operátor všech dob. A přitom znám desítky spokojených zákazníků Ufona, bohužel ti k jeho službě přišli většinou náhodou. Např. známý si koupil loni v akci ty dva telefony za 200Kč paušál a nemůže si to vynachválit. A podobných lidí znám desítky. Nebo manželka měla půjčený jejich Internet přes léto na chatě a taky samá chvála (takový ten uživatel co pošle 5 mailů denně a koukne se pár www stránek). Tedy naprosto s Vámi souhlasím, místo toho aby si vytipovali, kdo jsou jejich zákazníci a ty pak oslovili tak si hráli na něco co nejsou. Tedy jak píšete naprosté selhání marketingu.
Zkušenostem zákazníků s ,,kvalitním" Ufounem byla věnována dosti rozsáhlá televizní reportáž, která vyzněla jednoznačně tak, že tato firma je kvalitní žumpa! A o tom, jak se u většiny českých firem se zaměstnanci jedná, už toho bylo posáno a natočeno také víc, než dost, bohužel snaha o nápravu veškerá žádná.
rozumný člověk si myslím můj názor přebere a pochopí.
Ne nadarmo se říká "chval veřejně, kritizuj mezi 4 očima."
To co ten týpek zmiňoval je klasický osobnostní spor mezi lidmi, kterým očerňuje jméno firmy. Dle mého přístup neprofesionální a hloupý.
I kdyby bylo nakrásně pravda co říká, je to jen pohled jedné strany. Druhá by třeba napsala "Přijali jsme pracovníka, ukázalo se že je to lempl, co neplnil svou práci, zneužíval zdroje zaměstnavatele a tak jsme ho ještě ve zkušební lhůtě vyhodili".
Asi uznáte, že oba pohledy budou diametrálně odlišené. A pro čtenáře zcela irelevantní.
Jo, kdyby se tu rozepsal o tom, že odešle z firmy, protože tam viděl, jak na zákazníky šijí habaďůru a nebo je nepřímo podvádí a okrádají, tak tam bych chápal smysl na to poukázat. Se snahou ochránit zákazníky. Ale co je zákazníkům do jednoho ublíženého zaměstnance?
To by mě zajímalo, které mobilní připojení nabízí garantovaných 13 Mbps symetricky. Za dobré fungovaní považuju rychlost nad 512 kbps down a 256 kbps up., tedy přibližně 2x maximum EDGE. Ufona používám většinou v Brně, základnové stanice Žitná 1481/1, Purkyňova 2640/93, Bieblova 163/20. Dosahuji rychlosti na forward linku kolem 800 kbps a RTT kolem 100 ms při modulačním schématu 1536 kbps (DRC 13) s modemem Vertex WV110L. Podmínkou je kvalitní signál , to znamená použít externí anténu (stačí i dodávaný unipól).
Mám AžDSL od O2 (600) a k tomu CDMA za 150kč/měsíc je tam nějaké FUP, ale nikdy jsem ho nevyužil. IMHO podle toho co kde kde píše, ta CDMA je mnohel lepší než nějaký ušoun. Osobně jsem našel opravdu málo míst kde jsem se nepřipojil...mimochodem jsem zkoušel vlakem z Prahy do HB a byl jsem online skoro celou cestu....
Ale ten Orange je hlavně o hlase. A to hlavně tom mobilním.
Navíc český trh je už docela dost rozebraný. Tady je prostor maximálně pro nějakého investora, který by začal skupovat zbylé lokální providery s cílem spojit je do jedné celorepublikové sítě. A to za cílem dalšího prodeje.
A i o tohle se tu už pár investorů pokusilo. A ti zajímavější ISP jsou rozebraní.
Ale ten Orange je hlavně o hlase. A to hlavně tom mobilním.
Navíc český trh je už docela dost rozebraný. Tady je prostor maximálně pro nějakého investora, který by začal skupovat zbylé lokální providery s cílem spojit je do jedné celorepublikové sítě. A to za cílem dalšího prodeje.
A i o tohle se tu už pár investorů pokusilo. A ti zajímavější ISP jsou rozebraní.
No, co k takovému příspěvku říct.
Snad jen že podobné praní špinavého prádla na veřejnosti není důkazem vysoké profesionality.
O to spíš působí trapně urážet, když né schválně, tak minimálně nepřímo, ony "zoufalce", co tam pracují. A jsou třeba za takovou práci rádi.
Viz vozíčkáři a matky samoživitelky.
Vlastně se divím, že na takový příspěvek vůbec reaguji.
Samotne nabizeni ADSL na zaklade velkoobchodni nabidky TO2 rozhodne nelze povazovat za dukaz absence margin squeeze, pokud poskytovani sluzby U:fonem nebo T-Mobile neni dlouhodobe ziskove.
Strategie U:fonu se v teto fazi rozhodne nejevi jako zamerena na vytvareni zisku. Jak T-Mobile, tak U:fon mohou balicky vyrazne dotovat z mobilnich sluzeb a poskytovat samostatne ADSL se ztratou pouze doplnkove, napriklad se zamerem ziskat vetsi podil na trhu.
Před časem jsem mojí mámě v Brně vyměnil pevnou od O2 za pevnou od Ufouna. Důchdci tam měli nějakou slevu. Mamce okamžitě klesly účty na polovinu, protože O2 je neskutečný zloděj. A ku podivu, kvalita hovoru u Ufona je v Brně dobrá. Sám jsem později si ještě pořídil mobilní tarif s paušálem za 0 a s mámou si volám z Vysočiny. Signál sice nic moc, chodím volat do patra. Stejně tak do patra ale musím chodit s O2 a T-mobile,jen Vodafon má dobrý signáli i v přízemí. Po solidní zkušenosti jsem chtěl do Ufona zaháčkovat mojí tchyni v Praze. Dala již dokonce do O2 výpověď stávající linky. Jenže v ten moment Ufon zrušil slevu pro důchodce a tchyně za podobnou cenu již zůstala u O2. Z mého pohledu se dopustil Ufon neskonalého obchodního idiotství. Kdyby alespoň ve velkých městech s dobrým pokrytím se chovali solidně a dali o sobě vědět, mohli O2 docela odkrouhnout z trhu pevných linek. Místo toho ale u Ufonu začali působit nějací překupníci s chováním Jehovistů a místo slušného a korektního jednání lhali a navnadili i zákazníky kde Ufon ještě moc dobře nefungoval. Samozřejmě se zvedla vlna nesouhlasných reakcí ve všech možných fórech a k tomu pochopitelně přizvukovala mocně konkurence v podání hlavně jejich dealerů.
Dál bych ruku do ohně za to, že při opatrném a uvážlivém chování schopného managmentu, nemusel být Ufon dnes již prodělečný a majitelé drželi dnes zlaté vejce tak jako kdysi Oskar.
Tady se zadny trh "nezatrese". Uz to bylo rozebrano zde http://www.lupa.cz/clanky/ceske-telekomunikace-v-roce-2010/ posledni odstavec "Profitabilita našich operátorů".
V tehle zemi se neco muze realne zmenit uz snad jedine podobou udalosti jak v Egypte, bohuzel :-/
Ufon dělá radost každému malému "isp-íkovi". :)
Drahou tv reklamou se to dá rychle nahnat, ale v dlouhodobém hledisku je důležitá kvalita služeb.
Já to osobně vidím na Orange, pry se jim na Slovensku daří a už hledají tady v ČR (info ze dvou nezavislých zdrojů).
Tento rok se rozhodne.
Trh s internetem se musí "zatřást" ... prodeje, akvizice apod. ... je tu plno
Přežijí jen ti schopní
Je pravda, že když jsem se snažil o víkendu sehnat mobilní 3G internet od U:fona, bylo to jedno velké zklamání.
Potřeboval jsem narychlo jeho předplacenou variantu a tak když jsem zjistil, že se dají sehnat v síty prodejen Žabka a jedna je zarohem tak jsem radostně vyrazil tam. Bohužel tam přišlo první zklamání, protože celkem neochotná paní mi zdělila, že to možná měli dříve, ale už ne dnes.
Tak jsem se tedy vrátil a na provizorním připojení se jal obtelefonovávat další místa uvedená na stránkách U:fonu, abych postupně zjistil, že Datart je také nemají. Další dvě Žabky, které jsem zkoušel také ne. Mironet bohužel jen variantu na smlouvu.
Ještě jsem zkusil linku podpory, ale tam jsem jen zjistil, že mi nejsou absolutně schopní říci kam bych si měl jít službu koupit a že i uvedená místa, která mají na webu si balíčky objednávají sami podle svého uvážení.
Takže opravdu velké zklamání a takto to bohužel daleko nedotáhnou a nám nezbude než zůstat u kartelového triumvirátu.
V U:fonovi jsem měl tu (ne) čest několik týdnů pracovat, než jsem obratem zdrhnul.
Firma si neváží ani klientů, ani vlastních lidí. Nejvíce chybí interní procesy, ve všem je neskutečný bordel, všechno trvá věky. IT support vede banda náctiletých dredatých týpků.
Na telesales a customer care dělá za ubohé peníze pár zoufalých lidí, kteří jinde nenašli fleka (odsouzený pedofilní učitel, vozíčkáři, matky samoživitelky, ... ) vedených týmem 4 neuvěřitelně zakomplexovaných neschopů.
A tak to jde donekonečna. Kdo se ještě diví 1,1 mld. ztrátě?