V U:fonovi jsem měl tu (ne) čest několik týdnů pracovat, než jsem obratem zdrhnul.
Firma si neváží ani klientů, ani vlastních lidí. Nejvíce chybí interní procesy, ve všem je neskutečný bordel, všechno trvá věky. IT support vede banda náctiletých dredatých týpků.
Na telesales a customer care dělá za ubohé peníze pár zoufalých lidí, kteří jinde nenašli fleka (odsouzený pedofilní učitel, vozíčkáři, matky samoživitelky, ... ) vedených týmem 4 neuvěřitelně zakomplexovaných neschopů.
A tak to jde donekonečna. Kdo se ještě diví 1,1 mld. ztrátě?
Je pravda, že když jsem se snažil o víkendu sehnat mobilní 3G internet od U:fona, bylo to jedno velké zklamání.
Potřeboval jsem narychlo jeho předplacenou variantu a tak když jsem zjistil, že se dají sehnat v síty prodejen Žabka a jedna je zarohem tak jsem radostně vyrazil tam. Bohužel tam přišlo první zklamání, protože celkem neochotná paní mi zdělila, že to možná měli dříve, ale už ne dnes.
Tak jsem se tedy vrátil a na provizorním připojení se jal obtelefonovávat další místa uvedená na stránkách U:fonu, abych postupně zjistil, že Datart je také nemají. Další dvě Žabky, které jsem zkoušel také ne. Mironet bohužel jen variantu na smlouvu.
Ještě jsem zkusil linku podpory, ale tam jsem jen zjistil, že mi nejsou absolutně schopní říci kam bych si měl jít službu koupit a že i uvedená místa, která mají na webu si balíčky objednávají sami podle svého uvážení.
Takže opravdu velké zklamání a takto to bohužel daleko nedotáhnou a nám nezbude než zůstat u kartelového triumvirátu.
To by mě zajímalo, které mobilní připojení nabízí garantovaných 13 Mbps symetricky. Za dobré fungovaní považuju rychlost nad 512 kbps down a 256 kbps up., tedy přibližně 2x maximum EDGE. Ufona používám většinou v Brně, základnové stanice Žitná 1481/1, Purkyňova 2640/93, Bieblova 163/20. Dosahuji rychlosti na forward linku kolem 800 kbps a RTT kolem 100 ms při modulačním schématu 1536 kbps (DRC 13) s modemem Vertex WV110L. Podmínkou je kvalitní signál , to znamená použít externí anténu (stačí i dodávaný unipól).
No, co k takovému příspěvku říct.
Snad jen že podobné praní špinavého prádla na veřejnosti není důkazem vysoké profesionality.
O to spíš působí trapně urážet, když né schválně, tak minimálně nepřímo, ony "zoufalce", co tam pracují. A jsou třeba za takovou práci rádi.
Viz vozíčkáři a matky samoživitelky.
Vlastně se divím, že na takový příspěvek vůbec reaguji.
rozumný člověk si myslím můj názor přebere a pochopí.
Ne nadarmo se říká "chval veřejně, kritizuj mezi 4 očima."
To co ten týpek zmiňoval je klasický osobnostní spor mezi lidmi, kterým očerňuje jméno firmy. Dle mého přístup neprofesionální a hloupý.
I kdyby bylo nakrásně pravda co říká, je to jen pohled jedné strany. Druhá by třeba napsala "Přijali jsme pracovníka, ukázalo se že je to lempl, co neplnil svou práci, zneužíval zdroje zaměstnavatele a tak jsme ho ještě ve zkušební lhůtě vyhodili".
Asi uznáte, že oba pohledy budou diametrálně odlišené. A pro čtenáře zcela irelevantní.
Jo, kdyby se tu rozepsal o tom, že odešle z firmy, protože tam viděl, jak na zákazníky šijí habaďůru a nebo je nepřímo podvádí a okrádají, tak tam bych chápal smysl na to poukázat. Se snahou ochránit zákazníky. Ale co je zákazníkům do jednoho ublíženého zaměstnance?
Zkušenostem zákazníků s ,,kvalitním" Ufounem byla věnována dosti rozsáhlá televizní reportáž, která vyzněla jednoznačně tak, že tato firma je kvalitní žumpa! A o tom, jak se u většiny českých firem se zaměstnanci jedná, už toho bylo posáno a natočeno také víc, než dost, bohužel snaha o nápravu veškerá žádná.