Vlákno názorů k článku U:fonovo ADSL jako důkaz? od Desmos - Před časem jsem mojí mámě v Brně vyměnil...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2011 12:10

    Desmos (neregistrovaný)

    Před časem jsem mojí mámě v Brně vyměnil pevnou od O2 za pevnou od Ufouna. Důchdci tam měli nějakou slevu. Mamce okamžitě klesly účty na polovinu, protože O2 je neskutečný zloděj. A ku podivu, kvalita hovoru u Ufona je v Brně dobrá. Sám jsem později si ještě pořídil mobilní tarif s paušálem za 0 a s mámou si volám z Vysočiny. Signál sice nic moc, chodím volat do patra. Stejně tak do patra ale musím chodit s O2 a T-mobile,jen Vodafon má dobrý signáli i v přízemí. Po solidní zkušenosti jsem chtěl do Ufona zaháčkovat mojí tchyni v Praze. Dala již dokonce do O2 výpověď stávající linky. Jenže v ten moment Ufon zrušil slevu pro důchodce a tchyně za podobnou cenu již zůstala u O2. Z mého pohledu se dopustil Ufon neskonalého obchodního idiotství. Kdyby alespoň ve velkých městech s dobrým pokrytím se chovali solidně a dali o sobě vědět, mohli O2 docela odkrouhnout z trhu pevných linek. Místo toho ale u Ufonu začali působit nějací překupníci s chováním Jehovistů a místo slušného a korektního jednání lhali a navnadili i zákazníky kde Ufon ještě moc dobře nefungoval. Samozřejmě se zvedla vlna nesouhlasných reakcí ve všech možných fórech a k tomu pochopitelně přizvukovala mocně konkurence v podání hlavně jejich dealerů.
    Dál bych ruku do ohně za to, že při opatrném a uvážlivém chování schopného managmentu, nemusel být Ufon dnes již prodělečný a majitelé drželi dnes zlaté vejce tak jako kdysi Oskar.

  • 12. 2. 2011 11:31

    Sova (neregistrovaný)

    Naprosto s Vami souhoasim. Místo toho aby si našli svoje zákazníky tak se Ufon etabloval jako nejhorší operátor všech dob. A přitom znám desítky spokojených zákazníků Ufona, bohužel ti k jeho službě přišli většinou náhodou. Např. známý si koupil loni v akci ty dva telefony za 200Kč paušál a nemůže si to vynachválit. A podobných lidí znám desítky. Nebo manželka měla půjčený jejich Internet přes léto na chatě a taky samá chvála (takový ten uživatel co pošle 5 mailů denně a koukne se pár www stránek). Tedy naprosto s Vámi souhlasím, místo toho aby si vytipovali, kdo jsou jejich zákazníci a ty pak oslovili tak si hráli na něco co nejsou. Tedy jak píšete naprosté selhání marketingu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).