Hlavní navigace

Účet si zablokovalo 500 klientů České spořitelny

13. 10. 2006
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Přibližně 500 klientů České spořitelny si kvůli rozsáhlému phishingovému útoku preventivně zablokovalo svůj účet. Nikdo však zatím bance neoznámil ztrátu peněz ze svého účtu. Pokud by k tomu došlo, podvedení klienti nemají vůbec jistou kompenzaci ze strany banky. Zadání údajů do podvodného e-mailu je porušením smlouvy. Není proto možné přislíbit plošnou kompenzaci. Česká spořitelna bude každý případ posuzovat individuálně a bude hledat takové řešení, které bude pro klienty maximálně vstřícné,…

Přibližně 500 klientů České spořitelny si kvůli rozsáhlému phishingovému útoku preventivně zablokovalo svůj účet. Nikdo však zatím bance neoznámil ztrátu peněz ze svého účtu. Pokud by k tomu došlo, podvedení klienti nemají vůbec jistou kompenzaci ze strany banky. Zadání údajů do podvodného e-mailu je porušením smlouvy. Není proto možné přislíbit plošnou kompenzaci. Česká spořitelna bude každý případ posuzovat individuálně a bude hledat takové řešení, které bude pro klienty maximálně vstřícné, uvedla tisková mluvčí České spořitelny Klára Gajdušková.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).