Nedavno jsem ufona kontaktoval emailem ohledne celkem vetsi poptavky datovych sluzeb. Jiste by to mohl byt i pro ufona zajimavy bussines a dalsi prodejni kanal. Vratila se mi nejaka hlaska z jejich nefunkcniho CRM. Volat nemam zajem ani cas. Pocitam, ze firma zabyvajici se datovymi sluzbami by mela umet komunikovat emailem. Ale asi nemaji o zakazniky zajem a budu muset oslovit konkurenci. Pro zmenu jiny operator projistotu neustale vola ale bohuzel se vzdy trefi do nevhodne doby. Pokud by poslal mail, uz bychom byli domluveni. No nic.. treba jim to jednou dojde a nebo se nekdo ozve driv na mail a timpadem dostane zakazku.
"me kdyby rekla operatorka "ja vas hur slysim asi bude spatnej signal" tak ma na hodinu vypoved."
Pěkné, a pak to nemá třeba u TO2 vypadat tak, jak to vypadá. Tam aby si přiznali vlastní chybu a mohli jsme pokročit k věcnému řešení, toho se člověk nedočká. Místo toho se zatlouká, zatlouká, a když se člověk jen dovolí ozvat, že něco předtím řekli jinak, tak už je to "chytání za slovíčko" a hovor spěje k rychlému konci. Takže děkuji, nechci, mě zajímá realita a ne snahy o obchodní mlžení i na linkách podpory.
Zadne zbytecne telefony, zadne velke trcici USB modemy. Ja chci interni PCI express mini 3G modul do notebooku ! S "4G" od T-Mobile zadny bezne prodavany fungovat nebude, u O2 tak akorat nekde v Praze a v Brne (mobilita sama), s Vodafonem to "jde i jinak" takze pro jistotu zcela bez Internetu. Nabidne mi ho Ufon ?
aha ja hovoril o operatorech na infolince. kazdopadn eu me kdyby rekla operatorka (a ja provozoval mobilniho operatora) "ja vas hur slysim asi bude spatnej signal" tak ma na hodinu vypoved.
nicmene zatim spokojenost, nenasel jsem snad misto kdy by signal uplne vypadl. Muj zajem o founa neni jen z fandovstvi ale protoze provozujeme 24/7/365 servis takze kdyz padne nase primarni sit (zazil jsme okamziky kdy nejela ani jedna mobilni sit a pevna nefungovala taky) VF tak by nejen datovali ale i volali kolegove pres founa. Volani mezi sebou je uz jen takovej gratis.
Myslim ze jako pracovni nastroj idealni, a zlodejum to taky prida o starost vic pac neni horsi zjisteni nez ze jsem cornul cdma telefon :) telefon je mix nokie a siemense a uz se tesim na nejakej lepsi.
skoda ze zprasili ty vysilackove tarify, za 500x kazdy clovek se to dost blbe vyplaci jedine snad 500x kazde auto/posadka ale ne clovek.
Mě sem pořád lezou obchodníci UPC. Ač jsem jejich klient tak musím říct, že vždy když jsem si nějakou službu chtěl objednat, chtěl jsem se zároveň na něco zeptat a v tomto případě jsem u nich tvrdě narazil. Měli vždy naučeno jen, že něco budu mít zadarmo a výhodně na tak a tak dlouho, ale aby mi řekli parametry k jejich set top boxu např. o tom nevěděli vůbec nic.
Obchodník Ufona tu ještě nebyl, obchodník TO2 taky ne, nejotravnější byl obchodník od Tele2, ten mi držel dveře od výtahu, že mě nepustí dokud ho nevyslechnu...
S prodejcem U:Fona jsem se nesetkal, ale za to jsem se setkal s podomními prodejci O2 co cpou důchodcům jejich vypečené tarify a to i v případě když doposud neutratili nikdy více jak 50 korun měsíčně.
Dnes jsem ho zkousel po republice 700km, ukazatel signalu trosku keca ale jinak je to v pohode. Volani taky v pazi, operatori zatim nejsou vytrenovani.
Pokud bude mobilni internet v mobilu pak neni co resit, budou mit o 15 aktivnich telefonu obratem vic. Konkurence je zdrava, jen ten konektor na tom telefonu je tragickej.