Vlákno názorů k článku U:fon nabídne Fofr Internet i do mobilů od anonym - "me kdyby rekla operatorka "ja vas hur slysim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 6. 2008 8:25

    bez přezdívky
    "me kdyby rekla operatorka "ja vas hur slysim asi bude spatnej signal" tak ma na hodinu vypoved."

    Pěkné, a pak to nemá třeba u TO2 vypadat tak, jak to vypadá. Tam aby si přiznali vlastní chybu a mohli jsme pokročit k věcnému řešení, toho se člověk nedočká. Místo toho se zatlouká, zatlouká, a když se člověk jen dovolí ozvat, že něco předtím řekli jinak, tak už je to "chytání za slovíčko" a hovor spěje k rychlému konci. Takže děkuji, nechci, mě zajímá realita a ne snahy o obchodní mlžení i na linkách podpory.
  • 23. 6. 2008 23:36

    MLASKAC (neregistrovaný)
    aha ja hovoril o operatorech na infolince. kazdopadn eu me kdyby rekla operatorka (a ja provozoval mobilniho operatora) "ja vas hur slysim asi bude spatnej signal" tak ma na hodinu vypoved.

    nicmene zatim spokojenost, nenasel jsem snad misto kdy by signal uplne vypadl. Muj zajem o founa neni jen z fandovstvi ale protoze provozujeme 24/7/365 servis takze kdyz padne nase primarni sit (zazil jsme okamziky kdy nejela ani jedna mobilni sit a pevna nefungovala taky) VF tak by nejen datovali ale i volali kolegove pres founa. Volani mezi sebou je uz jen takovej gratis.

    Myslim ze jako pracovni nastroj idealni, a zlodejum to taky prida o starost vic pac neni horsi zjisteni nez ze jsem cornul cdma telefon :) telefon je mix nokie a siemense a uz se tesim na nejakej lepsi.

    skoda ze zprasili ty vysilackove tarify, za 500x kazdy clovek se to dost blbe vyplaci jedine snad 500x kazde auto/posadka ale ne clovek.
  • 23. 6. 2008 18:20

    Sweny (neregistrovaný)
    Mě sem pořád lezou obchodníci UPC. Ač jsem jejich klient tak musím říct, že vždy když jsem si nějakou službu chtěl objednat, chtěl jsem se zároveň na něco zeptat a v tomto případě jsem u nich tvrdě narazil. Měli vždy naučeno jen, že něco budu mít zadarmo a výhodně na tak a tak dlouho, ale aby mi řekli parametry k jejich set top boxu např. o tom nevěděli vůbec nic.

    Obchodník Ufona tu ještě nebyl, obchodník TO2 taky ne, nejotravnější byl obchodník od Tele2, ten mi držel dveře od výtahu, že mě nepustí dokud ho nevyslechnu...
  • 23. 6. 2008 14:59

    anonymní
    S prodejcem U:Fona jsem se nesetkal, ale za to jsem se setkal s podomními prodejci O2 co cpou důchodcům jejich vypečené tarify a to i v případě když doposud neutratili nikdy více jak 50 korun měsíčně.
  • 23. 6. 2008 14:36

    MLASKAC (neregistrovaný)
    Dnes jsem ho zkousel po republice 700km, ukazatel signalu trosku keca ale jinak je to v pohode. Volani taky v pazi, operatori zatim nejsou vytrenovani.


    Pokud bude mobilni internet v mobilu pak neni co resit, budou mit o 15 aktivnich telefonu obratem vic. Konkurence je zdrava, jen ten konektor na tom telefonu je tragickej.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).