U UPC je důležité se probojovat až na techniky, pak už je to obvykle v cajku, ti jsou v pohodě. Problém je, že dostat se na ně znovu napřímo téměř nejde a je to boj nanovo. Vrstva zákaznické podpory nad nimi, kteří třeba mají zavolat, že už to technici upravili, už je nefunkční. Údajně management UPC vysloveně zakazuje jakýkoliv přímý kontakt zákazník - konkrétní specialista, tedy obejetí zákaznické podpory. Chtěli jsme po účetní její mailovku, abychom jí rovnou mohli poslat doklad o převodu, a odmítla, že nesmí, tak jsme čekali několik dnů, než jí mail zaslaný na info@upc.cz předali. Je to vážně divná firma.
Nabídka dobrá, ale ta firma, to je hnus.
Naprosto se štítí svých zákazníků. Všechno se řeší přes telefon, webový formulář nebo poštou, už proběhlá komunikace není zachována, pokaždé vám pošlou nějakou předpřipravenou odpověď a řešení se nedoberete ani po letech.
Měl jsem je v jedné lokalitě a tam to běželo léta naprosto bez problémů. Ale měl jsem je i jinde a tam byly problémy furt, až do mé rezignace a přechodu ke konkurenci.
Horší než O2 Telecom a to už je to říct!
Souhlas. S UPC jsem řešil problém s internetem asi 2x, přestože jsem si byl v obou případech schopen závadu zdiagnostikovat sám, musím projít kolečkem telefonátů/mailů se slepicí na podpoře (jediné co umí, je vyhrožovat, že pokud přijede technik a problém bude u mne, naúčtují mi 400 Kč). V 1. případě dokonce ještě bylo možno zaslat screenshot infa z modemu jako přílohu. Když jsem konečně dostal na ucho technika, prý jim stejně žádné logy ani bližší info nepřepošlou.
Jinak domluva s technikem je už OK, předáme si informace a problém je vyřešen (jednou na dálku, jednou byla závada u nich ve skříni).
Jinak si platím 60/6 jen kvůli up, down by mi těch 30 spánembohem taky stačilo.
A kdyz vam doma prestane tect voda, tak zemrete zizni ? Stale obdivuji shahu resit problem tak neefektivnim zpusobem jako je telefon. Pokud nemate smlouvu na poskytovani urcite sluzby s vysokymi garancemi, je daleko snazi a mnohdy levnejsi je resit zalohou. To se tyka nejen internetu, ale i vody, elektriny atd.
To take volate do vodaren s prosbou o pomoc nebo si jdete do vecerky koupit lahev vody (to je ta zaloha).
Resil sem snima neustale vypadky linky ... pokazdy byla odpoved ... "ale vzdyt to funguje" ... tak sem jim poslal graf ze smokepingu, kde to bylo jasne videt ... a pak z nich vylezlo, ze vypadky pod 10 minut vubec nelogujou ... takze pokud linka aspon 1x za 10minut prenese aspon jeden paket, tak ... funguje.
Ruseni na trase resili nekolikrat a uspesne. Spise je problem vysvetlit o jaky jde presne problem, aby ho nekdo vubec zacal resit. To je po zakaznicke telefonni lince patrne zcela nemozne (tam ani nepoznali ze v dane lokalite nema cela ulice signal), uznavam. Pres webovy formular to melo lepsi uspesnost.
Jen pro upřesnění, Vy považujete vyplnění webového formuláře, který se třeba ani nemusí odeslat nebo se zařadí do fronty, která může být vyřešena za X dní či měsíců, a potom po Vás někdo bude chtít doplňující informace, protože vaši žádost nepochopil a pošle Vám email, který může skončit ve spamu či v jiné schránce, pokud vy nebo odesílatel uděláte překlep, za mnohem spolehlivější než zavolat, vysvětlit problém a dozvědět se odpověď v řádu minut?
Vyplněním webového formuláře máte vše v emailové komunikaci?
Hm, perlíte a to jsem pominul fakt, že za vyplnění webového formuláře vypláznete 25Kč, za což se dá tak čtvrt hodiny klábosit, pokud máte nějaký nevýhodný tarif :-D
Tak upozorněte a nahrávejte, to je také řešení nebo ne?
Ano vyloženě toužím po tom platit 2x internet jenom proto, abych se nemusel bát, že mi vypadne. Mě nevadí když mi na pár hodin vypadne, ale štve mě, když nemám žádnou možnost, jak o tom dát vědět svému poskytovateli nebo se ho zeptat do kdy to opraví. Když mi vypadne elektřina nebo voda, tak mám možnost nejenom zavolat, ale dokonce se i dovolat. Sice to opravu neurychlí, ale aspoň vím na čem jsem.
Prilezitostny internet na den stoji i v predrazenych oficialnich cenikovych cenach 25 Kc na den a mate v tom 25 MB dat. To na prohlizeni webu o poruchach, vyplneni formulare a cteni emailu postaci. Narozdil od zbytecneho telefonu tim i neco vyresite.
Soucasna uchylka pouzivani astronomicky predrazeneho mobilniho zvatlani k ziskani informace, ktera je dostupna daleko snazsim a spolehlivejsim zpusobem je pro mne nepochopitelna.
Reseni nestandardni technicke zavady vyzaduje opravdu znacne usili (mel jsem problem s tim, ze modem po preladeni na jiny upstream kanal s jinym typem modulace pravidelne zatuhl). Po asi osmi odpovedich ze "je to problem meho pocitace" jsem sepsal nekolikastrankovy elaborat vcetne screehshotu. Sice zadna odpoved, ale od te doby se preladoval uz jen na kanaly se stejnym typem modulace a problem zmizel :-)
Stejne je to dnes bohuzel i u ostatnich poskytovatelu, nedelam si iluze. V dnesni dobe resit cokoli do detailu je prakticky nemozne. Vymente tohle, zkuste zmenit tamto - tenhle pristup vladne vsude :-/