Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku UPC se topí v problémech od Drasťalus Gorgasalus - Si porid ADSL nebo GRPS kdyz se ti...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2003 7:34

    Drasťalus Gorgasalus (neregistrovaný)
    Si porid ADSL nebo GRPS kdyz se ti to nelibi a neotravuj ve smlouve je jasne dano ze maj na reseni problemu 48 hodin (tzn. ten vypadek by musel trvat 2 dny v kuse) a pak az se s tebou nekdo bude bavit o necem jako je smlouva a kdyz se ti to nelibi nemel jsi to podepisovat...
  • 22. 7. 2003 8:24

    CableG (neregistrovaný)
    Vis, Drasto, sice hovoris pekne, ale uplne mimo. Tohle neni pubertak made by Diskuse Mistral, ktery tupe nahrazuje sprostymi slovy odbornost...

    Imho ZP vystihnul problemy UPC docela vystizne.
  • 22. 7. 2003 8:29

    Drasťalus Gorgasalus (neregistrovaný)
    Ok tak uz toho necham a nebudu si hrat na to ze tom urozumim :o))
  • 22. 7. 2003 16:44

    havli (neregistrovaný)
    Nahodou ma celkem pravdu. Smlouva je jasne napsana - UPC se zavazuje vyresit problemy na sve strane do 2 pracovnich dnu. Klidne se na nas mohli vykaslat a resit to az v utery a vy byste mohli jen nadavat, nic vic.

    Za druhe je to alespon pro me ojedinely problem takoveho rozsahu, ktery postihl vsechny mistralniky, no a? Stalo se, UPC se pro priste snad ponauci. UPC mam cca rok, po 14 dnech mi prestal jit, resila to vymena modemu. Od te doby az na obcasne vypadky a nutnu restart modemu mi slape.
    A o to jde, pocital jsem uz pri zrizeni, ze problemy budou, staci se podivat na cenu, kterou platite...

    Co se tyce podpory, ja osobne radsi prijmu fakt, ze technicka podpora UPC je spise ironie, pricemz budu platit za 128kb/s cca 1100,- nez mit technickou podoru 24/7 ale cena bude 10 nasobne (a vice) vyssi.

    Pro me je proste zatim UPC nejlepsi varianta, zejmena po zkusenostech sousedu s ADSL (od nekolika poskytovatelu) kdy slo o skutecnou frasku pripojeni k internetu (technicka podpota mela obdobnou uroven jako u UPC).

    Sice chapu narky tech, jez meli rozdelanou praci, ale pokud net nutne potrebuji maji mit v zasobe dalsi reseni (modem, gprs..).




    No a ted poslu odkaz na tuhle diskusi UPC a ocekavam alespon 1 rok zdarma+zvyseni na 1024/512 :-)))))
  • 23. 7. 2003 10:58

    MiK (neregistrovaný)
    Co je tohle za argumenty? Co je to za pristup?
    "pocital jsem uz pri zrizeni, ze problemy budou, " - jak muzete s necim takovym pocitat? Kdyz si neco kupuju, tak predpokladam, ze to bude BEZ problemu fungovat. Kdyz si koupite pocitac, ta taky predpokladate, ze budou problemy? Jaky? Ze se nespusti?
    Uvedomte si, ze UPC vam za jimi urcenou cenu nabizi sluzbu a take, ze BUDE FUNGOVAT.

    10x vetsi cena, s tim ze bude technicka podpora?
    Technicka podpora a sledovani funkcnosti je zaklad na kterym by to melo byt postaveny. Nemuzu prece nabizet sluzbu a vybirat za ni poplatky, kdyz bez technicky podpory nezajistim jeji poskytovani.
    A kdyz platis za nejakou sluzbu, tak predpokladas, ze bude poskytovana po CELOU dobu, kterou platis.

    "Sice chapu narky tech, jez meli rozdelanou praci, ale pokud net nutne potrebuji maji mit v zasobe dalsi reseni (modem, gprs..)." - tohle mi prijde teda fakt uhozeny. UPC SE MA POSTARAT O ZAJISTENI SPOJENI! a v pripade vypadku prejit na zalohu.
  • 8. 8. 2003 10:24

    Jirka Hradil (neregistrovaný)
    Dobry den,
    s timto me napada jedno prislovi - po bitve je kazdy general. UPS mam jiz rok a pul a za tu dobu se mi stalo jen jednou (v dobu zminenou vyse), ze mi spojeni vypadlo. Delal jste nekdy technika ci spravce site? Ja ano a presne si vybavuji hlasky nekterych uzivatelu, kteri rikali pri jakemkoli problemu podobne veci jako vy. Ale obcas proste neco spadne a 100% omezit vsechny vypadky a eliminovat veskere problemy jednoduse NEJDE.
    Verim, ze v UPS udelali vse proto, aby byl problem urychlene vyresen, informovali o problemu a za vypadek se omluvili. Co se vam tedy nelibi?
    Za podminky, ktere mi UPS nabizi (vyuzivam Mistral 12-14 hodin denne pri praci z domova) jsem ochoten takto ojedinele vypadky tolerovat.
    Nekterym klientum se zavdecit nelze. Rok jim vse funguje, pak na par hodin vypadne spojeni a klient na ne krici, rve si vlasy a nadava, kde muze. Ale kde je oceneni za to, kdyz jim vsechno funguje? Berete to jako samozrejmost (kterou si platite), ale budte trochu tolerantni a verte, ze nikdy nic neni tak jednoduche, jak se vam mozna zda.
    Preji hezky den.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).