Jaké jističe ? Ty mi nejsou jasné ? Ty snad jsou v technologických budovách a ne v zemi ?
Proč se k ním nejde dostat? Snad mají servisní technici univerzální klíč.
Kdo to jezdí opravovat nějaká smluvní firma - outsourcing nebo osobně generální ředitel přijede z Nizozemka, vezme si modráky a lopatu do "teplých" a začne příkladně pracovat, aby neměl druhý den plný mailbox emailů od naštavných zákazníků či nebo má UPC zaměstnance kopáče a network services technical pracovníky ?
To neni jen o restartech, na dost mistech maji jen jedno vedeni a to staci prekopnout, jinde natece voda, na dalsim miste se nedostanou k jisticum treba cely vikend, atd..
Ale za ty penize je to pro vetsinu lidi (kteri jsou jen konzumenti obsahu a sami nepotrebuji nic uploadovat) asi nejlepsi volba.
Presne tak, mam v provozu (=monitoruji) nekolik pripojek po cele CR (Praha, krajska mesta, mensi mesta) a vypadky jsou pomerne bezne. Nocni jsou nekolikrat za mesic, velmi caste jsou i vecerni, nebo dokonce denni.
To, ze je nezaregistrujete pri prochazeni netu hodinu denne (a to kdovi jestli), je vec druha.
možná byste se měl uklidnit než bude psát takové nesmysly. UPC má výpadky celkem často jen nejsou tak rozsáhlé, ale spíše lokální a trvají kratší dobu. A že za to UPC nemůže taky není tak úplně pravda, protože jeden překopnutý kabel někde v Praze přeci nemůže mít za následek výpadek celé sítě v ČR - to je selhání UPC, že to nemá ošetřeno.
UPC nikde negarantuje dostupnost větší než 99.9 a možná ani tu, takže smolík pacholík.
Kdyby nebylo jasné co to je. tak http://en.wikipedia.org/wiki/High_availability