Nechci si hrat na vseznalka, ale neco o te praci vim. Operator nema vetsinou moznost ukoncit hovor kdy chce (jak kde). Nicmene s vami souhlasim, protoze neprovozovat podporu pro takove mnozstvi zakazniku na 800.. je prinejmensim zvlastni. Zdvojnasobeni datoveho limitu je ale prijemne :o)
Mě to ale vadí ,ne každý má levné volání a když jak je uvedeno v názoru pisatale tak to čekání je opravdu velmi dlouhé a může stát až 150kč .Já o hudbu nestojím dal bych přednost volání zdarma( 0800....)proč to není zavedeno nechápu je přeci na operátorovi kdy hovor ukončí.A mily to samé .
podle vypisu ze systemu je prumerna cekaci doba uzivatele tomas knaifl 23,853 sekundy. 75% volani navic nebyly zadne technicke problemy a slo o uzivatelsky dotaz, ktery mohl byt zodpovezen vlastnim pricinenim.
Volat už jim nikdy nebudu. Když jsem jednou nutně něco potřeboval, zkoušel jsem to ceý dva dny dohromady asi 10x a už mě ta jejich obehraná písnička přiváděla k nepříčetnosti. Nemluvě o provolaném času a penězích. Myslím že do budoucna nemají nějakou velkou motivaci s tím něco udělat.
Vzdycky, kdyz tam volam, tak mi to predem vyjmenuje tak 6 lokalit, kde je vypadek.. Jeste nikdy se mi nestalo, ze by me na ty vypadky neupozornili. Nejhorsi zazitek mam ze dne, kdy jsem po prekladce potreboval nastavit pocitac pro pripojeni a cekal jsem snad pul hodiny..
musim rici, ze na maily moc neodpovidaji, ale s resenim problemu pres hotlajnu (at uz nefunkcni internet ci jine problemy) jsou bezproblemove (az na obcas delsi cekani s "hudbou" ale to mi tak nevadi)
Musím oponovat. Na telefonu se opravdu čeká dlouho, ale pouze v případech kdy je velký výpadek internetu a volá tam spousta lidí (a pak vám technik stejně moc nepomůže). Vždy když jsem sám něco potřeboval (a nebyl žádný "okresní" výpadek) technik reagoval hned a to třeba i v 22h večer.
Musím oponovat. Na telefonu se opravdu čeká dlouho, ale pouze v případech kdy je velký výpadek internetu a volá tam spousta lidí (a pak vám technik stejně moc nepomůže). Vždy když jsem sám něco potřeboval (a nebyl žádný "okresní" výpadek) technik reagoval hned a to třeba i v 22h večer.
Jo tak to je všechno super, akorát mohli v odkazované tiskové zprávě vynechat tuhle lež:
"K přednostem patří rovněž služby profesionální technické podpory Klientského centra UPC."
Jejich technickou podporu bych rozhodně neřadil k přednostem. Je to 3 dny, co jsem jim psal, 2 dny, co mi přišla jejich autoodpověď a pořád čekám.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).