Vlákno názorů k článku Úplně jiný Mr.Linx od Jiří Hlavenka - Díky za chválu nových vlastností - kolegové se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 9. 2001 12:56

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    Díky za chválu nových vlastností - kolegové se snažili. Otázka toho GUI je problematická - tak, jak je to uděláno, je to uděláno na základě zkušeností a přání uživatelů, ne proto, že "jsme si to tak vymysleli".

    Kdo dělá často s Linxem, potvrdí, že při práci potřebuje co největší "automatismus", jako třeba při práci s dialogovými panely v Excelu atd. Samozřejmě to šlo udělat přes normální odkazy, ale to by se člověk uklikal - proto byla zvolena tato aplikace. Mimochodem, myslím, že takovýchto web aplikací (s takovou mírou podobnosti skutečné desktopové aplikaci) na Internetu moc není. Určitě jsou ještě nějaké aplikační drobnosti, které se vylaďují.

    Když se udělá cokoli nového, tak samozřejmě nejdříve jsou protesty - protože lidé jsou zvyklí a musí se "převykat"; ale vsadím se o co chcete, že po měsíci už nikdo nebude chtít jít zpátky, a to je ten hlavní "důkaz".

    K Linxovi: ještě v článku samozřejmě mohl být zmíněn poměr 1:1, který je "neodvolatelný a stoprocentně platný", žádné šizuňky jiných systémů s různými převodově-spořicími poměry, kde méně dostáváte než dáváte. Myslím, že to je hlavní obchodní argument Linxe.

    díky za pozornost
    jh
  • 13. 9. 2001 13:48

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Abychom byli úplní, tak novou vlastností, na kterou se všichni hodně těšili je také převod kreditů mezi médii...

    S tím GUI, nevím, jestli máte pravdu. Přecházím mezi Win32, MacOS a KDE -- pokaždé jsem si naprosto vědom nedostatků každého z nic, a to už s nimi dělám pěknou řádku let a některé věci bych prostě na Win32 || MacOS || KDE nedělal, protože je to zbytečně nepohodlné nebo to zkrátka nejde. Asi jsme nevděčný uživatel -- jistě vím jen to, že bych GUI také neudělal bezchybně.
  • 13. 9. 2001 14:28

    Jiří Hlavenka (neregistrovaný)
    To jste otevřel to nejožehavější téma, které u výměnných reklamních systémů vůbec je :-))

    Udělat to "technicky" je samozřejmě ta nejlehčí věc na světě; de facto tam technicky tato možnost je, ale je "disabled". Jenomže - a potvrdí to i kolegové z jiných systémů - to okamžitě zabíjí princip výměnného systému, kdy každý může vyměnit to, co si sám naspoří. Jak to povolíte, nastane obchodování s impresemi "pod rukou", kde si kupř. internetový obchod takhle nechá převést (tj. koupí za smluvní cenu, kterou nikdo nezná) statisíce impresí a náhle se začnou ve výměnném systému objevovat komerční reklamy, evidentně získané bez výměny. To zabíjí reklamní průmysl, protože pak inzerenti přijdou k bannerům i v prestižní síti (na kvalitních cílových skupinách) za cenu, která je na procentech cen běžných. Cílem výměnné sítě je pomoci webu k jeho self-promotion, aby vzrostla jejich návštěvnost a mohli pak prodávat reklamu za SVÉ ceny, nikoli aby jim tam reklama vlezla pod rukou bez haléře příjmu a aby ji inzerent dostal od jiného subjektu za zlomeček nákladů.

  • 13. 9. 2001 15:33

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Asi jsem se špatně vyjádřil. Výměnou mezi médii jsem měl amysli výměnu kreditů mezi fullbannerem a čtvercem a podobně. ;-)

    O prodeji kreditů mezi uživateli mám stejné mínění, jako Vy -- existovat by neměla, nebo pokud ano, tak jen pod dohledem provozovatele, který určí minimální nominální hodnotu kreditu v závislosti na aktuálních cenách na trhu s komerčními bannery. I potom může být zádrhelem fakt, že v létě můžete levně koupit a v zimě draho prodat, takže by bylo třeba stanovit, že koupené bannery je třeba vyčerpat v určitém časovém limitu ... prostě, raději žádný prodej ve výměnném systému. Kdo chce, ať si koupí bannery jinde, kdo chce prodávat, ať využije některého mediálního zastoupení.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).