Udělat to "technicky" je samozřejmě ta nejlehčí věc na světě; de facto tam technicky tato možnost je, ale je "disabled". Jenomže - a potvrdí to i kolegové z jiných systémů - to okamžitě zabíjí princip výměnného systému, kdy každý může vyměnit to, co si sám naspoří. Jak to povolíte, nastane obchodování s impresemi "pod rukou", kde si kupř. internetový obchod takhle nechá převést (tj. koupí za smluvní cenu, kterou nikdo nezná) statisíce impresí a náhle se začnou ve výměnném systému objevovat komerční reklamy, evidentně získané bez výměny. To zabíjí reklamní průmysl, protože pak inzerenti přijdou k bannerům i v prestižní síti (na kvalitních cílových skupinách) za cenu, která je na procentech cen běžných. Cílem výměnné sítě je pomoci webu k jeho self-promotion, aby vzrostla jejich návštěvnost a mohli pak prodávat reklamu za SVÉ ceny, nikoli aby jim tam reklama vlezla pod rukou bez haléře příjmu a aby ji inzerent dostal od jiného subjektu za zlomeček nákladů.