Problém je, že dneska mít e-shop a nemít implementovaný ověřeno zákazníky je velký problém. Lidi můžou psát recenze i když nenakoupí, takže když jsem to na rok vypnul, tak za ten rok mi tam naskákalo pouze 10 negativních recenzí od těch, co si chtěli postěžovat - a bylo vytapetováno. Oni si chtěli postěžovat protože jim to třeba přepravce roztřískal a oni nebyli ani schopný se na to při přebírání podívat. To, že jinak jsem prodal tisíce objednávek spokojeným zákazníkům nemá vliv - málokdo pochválí sám od sebe. Podle Heuréky jsem byl prostě špatnej e-shop.
Takže jsem to zase zavedl jen kvůli tomu, aby to tam zaspamovali kladnejma hodnoceníma - protože jsme dobrej e-shop....ale deptá mě, že nemám volbu. Za chvíli to bude stejný na zboží. A do budoucna to bude vypadat tak, že při každý objednávce zákazníka vlastně proti jeho vůli zaregistruju do X různých systémů typu Ověřeno zákazníky, a pošlu mu k jeho objednávce X žádostí o recenzi - prostě jen proto, abych nebyl negativně hodnocen :( Můj názor je, že by tam měli hodnotit jen od zákazníků, kteří nakoupili - ne od každého břídila, co jde okolo.
No to ale prominte. Vy byste si opravdu pres internet koupil zarizeni, u ktereho by bylo uvedeno, ze charger neni v cene (zakladnim baleni), popripade, ze se to nenabiji pres nejakou variantu USB?
V kazdem pripade, pokud v popisu zbozi neco z predchoziho neni uvedeno, tak to klidne muzete vratit s narokem na vratku plne ceny (bohuzel - legislativa EU ochranujici lidi pred vlastni blbosti)
no já jsem si třeba, idiot, koupil přes internet na CZC tablet, i s atyp nabíječkou, kterou jsem si ale po třech měsících sám vlastní blbostí zničil - a CZC prostě na tyto tablety náhradní nabíječky nedodává a neumí sehnat, tablet přes usb nenabíjí. čtyřměsíční diskusi s CZC bych mohl vydat jako seriál - jistě by se spousta lidí pobavilo, několikrát mi nabídli jinou (nepoužitelnou) nabíječku, a z jiného oddělení mne pak opakovaně urgovali že ji mám k vyzvednutí. nabíječku mi opravdu nebyli schopni prodat. kdyby mi to někdo řekl, poslal bych je do kšá ještě před nákupem, a na jeho osobní zkušenosti bych netrval.
Jen pro zajímavost - co to má za nabíjecí konektor?
Pár Android tabletů bez možnosti nabití po USB jsem viděl, ale konektor samostatné nabíječky byl vesměs normální "kulatý" a jeho sehnání byla otázka pár korun v GME, vlastní nabíječka pak tuplem není problém.
Toto samozřejmě není omluva pro dodavatele, ale řešení zas takový problém není. Jiná kapitola by byla, kdyby to neumělo USB a ještě navíc by byl nabíjecí konektor nějak "divoký".