Předně. Od začátku není jasné, zda se bavíme o prezentačních (v podstatě reklamních) webech, které mají zhruba stejnou funkci, jako reklama v časopise, nebo má web poskytovat určité služby - e-shop (náhrada podnikové prodejny), přístup k dokumentaci (náhrada tištěných manuálů kupříkladu), unifikované rozhraní k technické/obchodní podpoře (vstupní bod callcentra), protože už celá příprava projektu bude jiná, vnitřní procesy budou jiné a potřebné studie budou jiné. Namísto toho popisuje jak banda zcela neschopných psychopatů hrajících si na manažery (bohužel i s odpovídajícími platy) debatuje o něčem ANIŽ si položí základní otázku - "Potřebujeme to vůbec?". A pokud si ji položí, dojdou k odpovědi "mají to všichni". Dále zcela jasně ignorují weby, které se dělají BEZ vize zisku či hmotného přínosu, který však může být přínosem pro uživatele - ticbrno je imho přesně tímto případem. Autor je patrně významným konzultantem, který dokáže udílet "neocenitelné" (dobře se z toho žije) rady nekompetentním manažerům. Je to úžasný zdroj příjmů, ale asi bych následně neměla klidný spánek. Je to ojeb, nic víc,,,
No, ja tedy nevim, ale pokud si napr. necha zaplatit 100 kKc a usetri 400 kKc, tak bych z toho spatne svedomi nemel.
A ze se managori nevyznaji v IT, presneji ve webovych technologiich? Jak moc se Vy racite vyznat kuprikladu v biotechnologiich? Pokud se radite mezi polyhistory, pak se omlouvam, ale ziji v domeni, ze posledni zemrel nekdy koncem 17. stoleti ...