Vlákno názorů k článku Uživatelský výzkum nepotřebujeme aneb Jak (ne)vypsat výběrové řízení na web od Yuriko - Předně. Od začátku není jasné, zda se bavíme...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 8. 2013 12:57

    Yuriko (neregistrovaný)

    Předně. Od začátku není jasné, zda se bavíme o prezentačních (v podstatě reklamních) webech, které mají zhruba stejnou funkci, jako reklama v časopise, nebo má web poskytovat určité služby - e-shop (náhrada podnikové prodejny), přístup k dokumentaci (náhrada tištěných manuálů kupříkladu), unifikované rozhraní k technické/obchodní podpoře (vstupní bod callcentra), protože už celá příprava projektu bude jiná, vnitřní procesy budou jiné a potřebné studie budou jiné. Namísto toho popisuje jak banda zcela neschopných psychopatů hrajících si na manažery (bohužel i s odpovídajícími platy) debatuje o něčem ANIŽ si položí základní otázku - "Potřebujeme to vůbec?". A pokud si ji položí, dojdou k odpovědi "mají to všichni". Dále zcela jasně ignorují weby, které se dělají BEZ vize zisku či hmotného přínosu, který však může být přínosem pro uživatele - ticbrno je imho přesně tímto případem. Autor je patrně významným konzultantem, který dokáže udílet "neocenitelné" (dobře se z toho žije) rady nekompetentním manažerům. Je to úžasný zdroj příjmů, ale asi bych následně neměla klidný spánek. Je to ojeb, nic víc,,,

  • 19. 8. 2013 9:14

    Zen (neregistrovaný)

    No, ja tedy nevim, ale pokud si napr. necha zaplatit 100 kKc a usetri 400 kKc, tak bych z toho spatne svedomi nemel.

    A ze se managori nevyznaji v IT, presneji ve webovych technologiich? Jak moc se Vy racite vyznat kuprikladu v biotechnologiich? Pokud se radite mezi polyhistory, pak se omlouvam, ale ziji v domeni, ze posledni zemrel nekdy koncem 17. stoleti ...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).