Je to zajímavý experiment, ale z praktického hlediska nepoužitelné. Je tam jen jeden vozík co může objíždět stoly. Rozlévané pití většího objemu (s hladinou blízko hrany) se musí dávat do speciálních plastových obalů, aby se cestou nevylilo, protože pohyb není úplně plynulý. Odebrat věci uchycené na vozíku není úplně jednoduché.
No já nevím, ale zrovna v oblasti pohostinství mi přijde, že vize nějaké robotizace jsou dost mimo. Člověk jde přeci i za nějakou atmosférou, kterou dělá mimojiné personál.
Majitel si podle své osobnosti zvolí personál a dá podniku tvář, personál zase přitáhne nějaký typ zákazníků, kteří jdou za něčím víc než jen kusem žvance nebo trochou nějakého nápoje.
Chápu, že toto nyní zaujme svou “originálností” a novostí, ale dlouhodobě udržitelný nebo následovatelný model to (snad, věřím) není. To už bychom si totiž mohli koupit jídlo/pití raději v automatu a sníst ho někde na parkovišti - zážitek by to ve výsledku byl podobně prázdný.
Chápu snahu o "industriální design", ale tohle je tak strašně ošklivý, že bych si tam nešel dát ani panáka na spravení. Navíc ta robotizace je už podle fotek udělaná hodně humpolácky a odfláknutě. Kdybych přijel na přebírku linky která by vypadala takhle, tak se na místě otočím a dokud to nepředělají tak se nevrátím. Navíc tyhle malý KUKAčky jsou snad nejporuchovější roboti co jsem kdy viděl. Ještě že to budou mít servisáci ze Zdib blízko ;)