To slovo vypadá katastroficky. Ale ve skutečnosti málokdo rozjíždí eshop ve velkém stylu, většinou má dotyčný prosperující kamennou prodejnu a z přebytků zisku nasadí nějaké typizované řešení, případné objednávky pak vyřizuje prodavač ve volném čase. Když se to rozběhne, tak se přijmou další lidi, ale takový eshop už obvykle nezkrachuje. Jen když je objednávek tak málo, že zisk už nestačí ani krýt poplatky za pronájem www serveru, tak se to prostě zruší, ale krachem bych to nenazýval.
Přesně. Spousta e-shopů je jen takový doplněk ke kamennému obchodu. A některé zase mají lidi jako vedlejšák, s tím, že nic nedrží skladem, jen to přeprodávají. Tyto typy e-shopů nekrachují, protože náklady na provoz mají mizivé a slouží jen jako přilepšení. Jenže ty velké firmy je nerady vidí, protože je to pro ně velmi nepříjemná konkurence.
U nás to bylo obráceně, nejdřív jsme měli eshop www.Modelarina.cz a až časem k němu otevřeli i kamennou prodejnu v Hradci Králové ;-)