Nevím jak ostatním, ale mně opravdu VELMI vadí ten úžasný 40 sekund dlouhý trailer na DVD před filmem, který navíc většinou nejde ani přeskočit. Proč jsem nucen jako platící zákazník na toto koukat?!? V televizi nebo možná i v kině to pochopím, tam jsem si na reklamy už zvykl, ale proč i na DVD?
Mám pocit, že kampaň má jeden zásadní problém... je špatně cílena! Kolik pirátů tento spot vidělo? Určitě nesrovnatelně méně než platících zákazníků.
Prostě tvrdím, že se kampaň minula účinkem a jediný její efekt je, že štve lidi, co za film zaplatili! Myslet si, že se pirát změní jen kvůli tomuto spotu je hodně zcestné. Naopak si myslím, že může mít opačný účinek - na pirátském DVD se tato "otravná" reklama (balast) neobjevuje...
No, kdyz jsem ho videl prvne, tak jsem se take bavil... Ale kdyz ho musim videt vzdy, kdyz si chci pustil nejaky film ze sveho DVD, tak uz me tolik nebavi :D
Jak nekdo tady v diskusi napsal - ti poctivi kolem sebe vidi, jak se ti nepoctivi maji lip. Tenhle trailer je pro ty poctivy, aby poctivymi zustaly - to kdyby nahodou meli chute se dat na cestu "zla".
To je cil - nejvic je trebas postihnout platici zakazniky... A uz je jednou jestli upoutavkou nebo DRM... Proste i kdybych chtel, tak si nic legalniho stahnout nemuzu, protoze nepouzivam ten jeden vyvoleny prehravac, ktery funguje... Nejvic me dostalo, ze trebas na kinomanii maji, ze dostali prispevek od statu a tedy by mel byt vysledek videt pro co nejvice lidi a pak jednu cast lidi natvrdo odriznou...
Potomci lidí silní především v detailu, atmosféře a přesném mixu současnosti a pravděpodobné budoucnosti. V tomhle směru je ovšem Cuarón opravdu mistr. Díváte se na Londýn roku 2027, plný odpadků, podivných existencí a policie, ale nemáte pocit, že je to něco katastroficky nepředstavitelného. Není to vlastně tak velký rozdíl od toho, co vidíte dnes, a to nemusíte zrovna do Londýna. Sklopné televize v metru s permanentními vlezlými reklamními bloky. Ty jsem viděl v Praze minulý týden. Dikce reklamního sloganu vyzývajícího britské občany, aby udali nelegální uprchlíky, je navlas stejná, jako u reklamy proti kopírování filmů, která běžela před čtvrt hodinou, než tenhle film začal.