film jako Avatar rozhodně nepotřebuje promo trapné a propadákové Primy, která nemá ani žádné marketingové oddělení, takový film si udělal dávno promo sám :DDD
radši si přiznej, že Trapnička je prostě za zenitem a její život se touhle sezonou skončí, pořád výrazně prohrávat s reprízou Comebacku, je vážně maximálně trapné
Proma Prima umí dělat skvěle, viz Avatar, ale spíš na to totálně se*ou. Místo toho aby zpropagovali všechny nové seriály na Coolu a Love, tak si myslí, že diváci si je sami najdou. Ne, takhle to možná funguje v Německu, ale ne u nás. To samé s Partičkou, jak jsem psala výše, místo toho aby bylo celej tejden až otravný promo, že konečně jedou premiérové díly, tak jsem nic takového nezaregistrovala (i když on ten díl byl docela slabý, kromě hry Správně nesprávně). Prostě na to dlabou, mladej divák není důchodce, kterej si svoje Cesty domů najde v tištěném programu.
Ach jo, tehle člověk je tak strašně mimo. Poraďte mu někdo, ať zkusí nějaké léčení, já mám k nemocným lidem respekt. Jeho mi je fakt líto, protože jeho příspěvky svědčí o tom, že není v pořádku a má nějaké potíže. Hádáme se tu nad malichernostmi, ale kolikrát si právě neuvědomujeme, že tu jsou opravdové problémy, nemocní lidé, chudoba, atd.
U 15+ byla Prima group na 3. místě, u 15-54 byla 2.
P.S. Kdyby někdo chtěl argumentovat, že 15-54 Primu nezajímá, tak se plete. Primu zajímají obě cílovky. Nevím, kdo vymyslel blábol, že některou TV skupinu zajímají jen 15+ nebo 15-54. Zajímají se o obě. Nejlépe je, když mají vysoký podíl u obou skupin. Jiná věc je prodej reklamy, marketing apod. :-)
Také nepracuji na sociálním odboru, ale mám kolem spoustu starších lidí. Nevadí mi, že se nesleduje tato cílová skupina...vadilo mi to označení "báby" ;-) ačkoli mám věkově od skupiny 55+ ještě dost daleko, dokážu si takových lidí vážit ;-)
Na druhou stranu si myslím, že i tato cílová skupina by potencionální prodejce reklamy mohla zajímat, pže chtě nechtě, populace stárne a i tito starší spoluobčané nakupují.