A prdel na tom je, ze se 80 000 fake ucty jeste chlubi ... ;D.
Totiz, kdybych nekam napsal, ze mam ... XYZ reg useru ... v pripade, ze by registrace byla treba az pri nakupu (a taky ... nac? znam shopy, kde staci jednorazove vyplnit adresu, a po doruceni to zmizne) ... tak to cislo je daleko o necem jinym, nez kdyz mam totez ... ve dake uctech, ktery vznikaj jen proto, aby se doticni mohli na ten web podiva ....
Ale je fakt, ze tupym managorum prece daleko lip zni 80k reg useru ... nez 80 ... co si neco objednali.
Já bych právě řekl, že nejde o to, se tam dostat anonymně, ale že se musím obtěžovat s tou registrací. Anonymním může člověk zůstat i když je přihlášený:) Já se chtěl podívat hned a ne se otravovat s nějakou registrační procedurou. Zvědavost zvítězila, tak jsem vám tam hodil fake účet. Musím ale říct, že přestože nabídka není široká, služba se mi líbí a vítám její existenci a přeju hodně štěstí.
Škoda jen, že jste fascinován jen nějakou Vaší vymyšlenou iluzí.
Tady totiž vůbec nejde o nějakou anonymitu, ale o to, že:
1. Povinná registrace zdržuje. Pokud mě nějaký web zaujme, tak už takový problém zaregistrovat se nemám, ale ztrácet čas tím, že budu dlouze vyplňovat a potvrzovat regstraci, jen abych nakonec zjistil, že mě ten web nezajímá?? V takovém případě se ještě odhlašovat z newsletteru atd...
Taková Alza si to uvědomuje, proto lze u ní dokonce nakupovat bez registrace. Znám lidi, kteří raději nakoupí v jiném obchodě, než aby se museli zdržovat a trápit s registrací.
2. Už tak bojuju se spamem ve své e-mailové schránce a náhodným rozdáváním své e-mailové adresy neznámým webům bych onen spam jen podporoval.
A co když nemám e-mail?
Já už těhletěch mameluků, kteří automaticky u každého předpokládají vlastnictví e-mailu, mobilního telefonu a bankovního účtu, začínám mít právě tak akorát plné zuby. Z něčeho, co mělo původně usnadnit život některým, se nám tu přes noc vyklubala povinnost pro všechny.
???
ty informace jsou ve zdrojovem kodu... Takze oni mi je dali. To, ze to prohlizec zobrazuje bile nebo modre je preci jedno, ne?
Klidne si muzu jejich "supervytvor" prohlizet v Notepadu jako html v textove podobe, ne?
A navic co je to za "ochranu"? Oni pry vydelavaji miliony a web si zabezpeci tak, ze i uplny laik se pres ni dostane za 15 vterin...
To není nedostatečná motivace, to je demence. :-)
Respektive, každý svého štěstí strůjcem. Na prodejní zájezdy, kde si pak důchodce musí koupit hrnce a hřející dečky, tam taky nikdo nikoho nenutí jezdit.
Každopádně, srovnání s kamerami v obchodech, je zcela mimo mísu. A je to ukázková demagogie.
a) na záznamu je video s anonymními lidmi. Není to video, kde po označení hlavy konkrétního člověka vyskočí databáze se jménem, adresou, věkem, bydlištěm, zájmy, fotkami co dělá, seznamem kamarádů .. aby šlo informace dále řetězit.
b) nakládání s obrazovým materiálem je přísně regulováno, má svá pravidla a dohlíží na to úřad pro ochranu osobních dat. Je možné záznam uchovávat jen nezbytně nutnou dobu a je povinnost řídit, kdo k záznamům přistupuje. A přístup smí mít jen nezbytně nutné minimum osob.
Nejde o to, že chce "údaje navíc". Jde o to, že po mě chce něco vyplnit - dřív, než mi k tomu dá důvod (motivaci). Proč bych tím měl ztrácet čas? Zvlášť když v případě, že mě jejich nabídka nezaujme, jsem se vlastně ten zracený čas věnoval přihlášce k odběru spamu? To nemá hlavu a patu :)
Zrovna ten příspěvek, na který reagujete, jsem nepsal jako "lamentování", ale jako zpětnou vazbu provozovatelům - jako snahu jim pomoci (vysvětlit jim, proč o mě jako zákazníka přišli). Protože zrovna mě by třeba jejich nabídka zajímala - ale odmítám kupovat zajíce v pytli (svěřovat kontakt neznámým, případně ztrácet čas jednorázovým emailem).
Jinak řečeno: dokud nevidím, že mi to za to stojí, nemám motivaci se registrovat. A protože mi provozovatel neumožní bez registrace tu motivaci získat (náhled do sortimentu) - tak o mě přišel. Aspoň pro dnešek - uvidíme příště, až se mi zase nějakým článkem připomenou, třeba to bude lepší :)
Nejsem tak domýšlivý, abych si myslel, že vím lépe než provozovatelé, co je pro ně nejlepší. Je hodně pravděpodobné, že provozovatelé o lidech jako já už přemýšleli a přesto se rozhodli pro registraci. Nicméně - mohli něco podcenit, nedomyslet, a nebo jsou třeba už dnes v jiné fázi a stálo by za to to znovu promyslet a případně něco změnit. Proto sem píšu svůj názor, jako zpětnou vazbu - ať si to přeberou, jak chtějí.
Ještě dodám, že jsme na Lupě - jinde bych se asi neobtěžoval. Tady mám ale naději, že tu zpětnou vazbu dávám nejenom Bonami, ale i provozovatelům dalších (konkurenčních) obchodů. Třeba někdo z nich hozenou rukavici zvedne a zkusí vytěžit ten segment, na který Bonami kašle. Takže nakonec pomáhám sám sobě: snažím se kultivovat prostředí/trh - tzn. pomoct si od "nekalých" praktik, které nemám rád.
těch nasbíraných kontaktů můžete mít klidně i milión, já tam právě odeslal dva. Vtip je v tom, že poté se nic nestalo. Dál to po mě chce zadat kontakt :))) Uuuuuuž mi ale docházejí.......nápady.........na falešné maily.
Ne, vážně nejsem takový debil, abych tam dal svůj skutečný kontakt a nedejbože ještě lezl do schránky, pokud tam něco přišlo :-)
19. století v podání Mitonu :-)
Ok, hodně štěstí. Nemáte o mě zájem, také o vás nemám :-)
Pěkně jste to napsal, on nás prostě na tom webu stále někdo sleduje. A to sledování nemáme skoro ani trochu pod kontrolou. Pak od nás někdo chce jeden nebo dva údaje navíc a my se z toho můžeme pominout. Proč se rozčilujeme nad tím, že někdo po nás chce email, který si můžeme vymyslet nebo si ho jednorázově založit? Proč se tu nebo jinde nerozčilujete nad tím, že někdo zapisuje naše IP adresy? Nad remarketingem? Nad vykrádáním různých databází? Nad dalšími věcmi, které nemůžeme ovlivnit?
Tohle je prostě volba provozovatele a návštěvníka. Konečně si můžeme vybrat jestli někomu svěříme náš email nebo nesvěříme. Nikdo vás do toho nenutí, ani si ho nebere bez vašeho vědomí, je to prostě volba.
Ale i při prohlídce webu jste na záznamu, ví se IP, kam jste koukal, kde jste prohlídku ukončil, kdy jste se vrátil a podobně.
Takže jste na "kamerách" a navíc je tam ta závora s kontrolou totožnosti a asi i vy byste se nerad prokazoval někomu občankou, když ani nevíte kdo to je a do čeho jdete
A ty kamery brani nekomu v tom se podivat, co tam prodavaji? Maji u vchodu zavoru, a kdyz se neprokazate obcankou, tak vas nepusti dovnitr?
O tom to totiz je - a specielne na netu povazuju kazdyho "registratora" za obtezovatele a spamera. Takze si dovolim klidne tvrdit, ze z tech zminenych 80 000 konktaku budou 2/3 falesne.
Nepřestává mě fascinovat, kolik energie jsou lidé schopni vydat a neustále lamentovat nad tím, že je někde nějaká registrace. Víte, já bych se taky hrozně rád podíval do běžného obchodního centra, ale jsou tam kamery. Až tam kamery nebudou, určitě se tam zajdu podívat na jejich nabídku;) A je to především jejich blbost, protože takhle přichází o moje peníze.
A možná byste těch kontaktů a kupujících měli ještě více, kdyby bylo možné vidět web alespoň s úvodní stránkou. A registraci vyžadovat až s prvním rozkliknutým detailem produktu, nebo při snaze zobrazit další nabízené produkty.
Já dokonce zvažoval, že se přihlásím tím Facebook účtem, což bych udělal, kdyby to po mě chtělo jen přenos jména a emailu.
Ale vzhledem k tomu, že chcete znát i seznam mých přátel, tak nazdar.
Zůstanu dál u Fancy.com
A jde o kontakty nebo o obrat? Jestli o kontakty, tak to jsem rád, že mě ta registrace odradila :)
Jestli jde o obrat, tak ta podsttaná otázka je, zda by bez registrace nemohl být obrat vyšší. Na což si netroufám odpovědět - ale je zřejmé, že registrace výrazně snižuje potenciál u jednoho segmentu cílové skupiny => ta otázka je relevantní...
Ona je otázka, jestli těch 80% žen není právě důsledek toho, co jsem popisoval. Anebo jinak: nevidím důvod, proč by o zajímavé designové věci neměli mít zájem i muži. Jestliže ale u mužů mají tak malý podíl, tak asi dělají něco špatně a měli by na tom zamakat - protože právě tady mají skvělou příležitost ke zvyšování tržeb.
Ta povinná registrace je ale dvousečná zbraň. Osobně se odmítám registrovat na web, ze kterého před registrací nevidím nic. A předpokládám, že takových lidí bude víc. Zejména v IT, což jsou dobře placení lidé - tady podle mě vypadává celý jeden segment cílové skupiny. Ale kdo chce kam... :)