Jako operátor (ne zrovna v sídle O2, na "odděleném pracovišti") vím, že každý hovor který kdy dojde na infolinku je nahráván, jen ono se to jaksi neoznamuje... Proč by si teda obyčejný zákazník nemohl nahrávat svůj hovor s (v dnešní době) jednou z nejdůležitějších soukromých institucí, když ona dělá to samé?
Máte - li možnost a technicky jste schopný si ty telefonáty nahrávat, čiňte tak. Pak je třeba na CD spolu se stížností pošlete na reklamační oddělení Telefónicy a žádejte do 30 dní vysvětlení, nápravu a případně snížení ceny za dané období. Když vše neudělají tak, jak mají, ihned se obraťte na ČTU pro zahájení správního řízení. A pokud závěr ČTU nebude pro Vás příznivý, odvolejte se k předsedovi ČTU, který by měl vše prověřit a vydat konečné rozhodnutí proti kterému se již nelze odvolat. Pak zbývá pouze soud. Pokud se nebudou na jednotlivých krajských pobočkách ČTU kupit stížnosti, budou si dělat, co chtějí.
neres 1 cloveka, res celkove problemy ,ktere jsou, preposilejte vedeni nasrane emaily, nic jine s veci nehne...ja to znam z minulosti z nejmenovane fa. poskytujici kabelovy net :o) , maly pan nemuze nic, jen je zavalen problemy, tak je poslem velkemu panovi a ted uz vesmes po chvili zahartusi na ty spravne hlavy a veci se daj do pohybu. Tyto velke firmy, to je nekdy div, ze vubec existuji...pulka lidi ma snahu problemy resit, pulka na to sere...zcela klasické...
Hezký den Tomáši,
rád se na Vaši objednávku podívám osobně. Pokud byste souhlasil poprosil bych Vás o vyplnění formuláře: http://on.fb.me/ealouE . V dotazníku vyberte mé jméno, jako Facebook kontakt.
Pěkný den,
Petr Šimeček
O2 Online Media Konzultant