Můžu říci z vlastní zkušenosti, že komunikace s O2 o zrychlení byla dosti podivná. Po objednávce rychlejšího netu za stejnou cenu dorazil modem, a poté smlouva na 12 měsíců a v ní úplně jiná služba ta rychlejší bez uvedení ceny. Po několika urgencích na infolince přislíbena 16Mbit za stejnou cenu co jsme platili dříve. Pak sms že zrychlení je dočasně pozastaveno z technických důvodů. Telefonát, jestli už jsme poslali závazek a máme náhodou modem ? aby nás mohli zrychlit, nakonec po 14 dnech sms o zrychlení a zrychlení na 25 Mbit cena to je otázka vyúčtování nejasné na něco sleva na něco ne uvidím příští měsíc. No celé zmatečné a většinou jak ze zákazníka dostat víc peněz ..
Oni nakonec můžou všechny ty Vaše telefonáty popřít a velice rádi, to tihle podvodníci, dělají. Jak jsem napsal už posledně, je celkem dobré si ty hovory nahrávat a pak to proti nim použít a především psát reklamace klasicky na papír a poslat jim to doporučeně poštou i s dodejkou. Jak neodpoví a nevyřeší to do 30 dní od doručení vašeho dopisu, hned to všechno poslat na Český telekomunikační úřad, který s nimi zahájí správní řízení.