Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku VDSL: jak Telefónica nezvládla komunikaci se zákazníkem od Marty - Můžu říci z vlastní zkušenosti, že komunikace s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 7. 2011 20:07

    Marty (neregistrovaný)

    Můžu říci z vlastní zkušenosti, že komunikace s O2 o zrychlení byla dosti podivná. Po objednávce rychlejšího netu za stejnou cenu dorazil modem, a poté smlouva na 12 měsíců a v ní úplně jiná služba ta rychlejší bez uvedení ceny. Po několika urgencích na infolince přislíbena 16Mbit za stejnou cenu co jsme platili dříve. Pak sms že zrychlení je dočasně pozastaveno z technických důvodů. Telefonát, jestli už jsme poslali závazek a máme náhodou modem ? aby nás mohli zrychlit, nakonec po 14 dnech sms o zrychlení a zrychlení na 25 Mbit cena to je otázka vyúčtování nejasné na něco sleva na něco ne uvidím příští měsíc. No celé zmatečné a většinou jak ze zákazníka dostat víc peněz ..

  • 14. 7. 2011 21:19

    Roman Jirků (neregistrovaný)

    Oni nakonec můžou všechny ty Vaše telefonáty popřít a velice rádi, to tihle podvodníci, dělají. Jak jsem napsal už posledně, je celkem dobré si ty hovory nahrávat a pak to proti nim použít a především psát reklamace klasicky na papír a poslat jim to doporučeně poštou i s dodejkou. Jak neodpoví a nevyřeší to do 30 dní od doručení vašeho dopisu, hned to všechno poslat na Český telekomunikační úřad, který s nimi zahájí správní řízení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).