Pred mesicem a pul jsem pro jedno cislo objednal VDSL. A nic... A cekam... Az jsme vcera vyplnil ten dotazovaci formular co tady jejich agent postoval...
Dnes volala zenska ze se omlouvaj, ale ze tu objednavku nemaj v systemu a jestli to teda chci. Net 25Mbit za 600 a modem za 999Kc !!!!!!!. Rikam ze nechci, ze chci tu nabidku, kterou jsem si objednal pres web, to jest modem za korunu se zavazkem na rok.
A zenska na to ze to uz nejde, ze ta akce skoncila a ze to bylo jen pri objednani pres web. Tak jsem je rekl, ze o takovou nabidku zajem nenam, ale ze mam zajem o to co jsem si obedjanl a ze me jejich bordel v systemu nezajima, ze chci to co jsem si objednal. Rekl ze neco nekde zjisti a ze mi zanedlouho zavola zpatky, jestli by to teda slo...
Tak za 5 minut volala, ze to teda _VYJIMECNE_ pujde a ze mi daj modem za korunu. Samozrejme jsem si ten hovior nenahral, takze uz se tesim az prijde faktura na 999Kc.
Zdenek
Oni by tam museli mít, že jste si to objednával až po tom termínu, kdy to bylo za 1 Kč, což nemají, takže pokud to nějak můžete prokázat, že jste to nejprve objednal v tom původním termínu, tak jim to pošlete s reklamací faktury, to udělejte každopádně. A pokud to nemůžete vůbec doložit, tak to stejně reklamujte a pěkně jim tam napište, jak se chovají. Může se stát, že neodpovědí ani do 30 dní od obdržení Vaší reklamace a v takovém případě se také obraťte na ČTU i kdyby ta reklamace uznána nebyla. Oni budou vědět, že si z Vás nemají dělat legraci.