Oni by tam museli mít, že jste si to objednával až po tom termínu, kdy to bylo za 1 Kč, což nemají, takže pokud to nějak můžete prokázat, že jste to nejprve objednal v tom původním termínu, tak jim to pošlete s reklamací faktury, to udělejte každopádně. A pokud to nemůžete vůbec doložit, tak to stejně reklamujte a pěkně jim tam napište, jak se chovají. Může se stát, že neodpovědí ani do 30 dní od obdržení Vaší reklamace a v takovém případě se také obraťte na ČTU i kdyby ta reklamace uznána nebyla. Oni budou vědět, že si z Vás nemají dělat legraci.
Pred mesicem a pul jsem pro jedno cislo objednal VDSL. A nic... A cekam... Az jsme vcera vyplnil ten dotazovaci formular co tady jejich agent postoval...
Dnes volala zenska ze se omlouvaj, ale ze tu objednavku nemaj v systemu a jestli to teda chci. Net 25Mbit za 600 a modem za 999Kc !!!!!!!. Rikam ze nechci, ze chci tu nabidku, kterou jsem si objednal pres web, to jest modem za korunu se zavazkem na rok.
A zenska na to ze to uz nejde, ze ta akce skoncila a ze to bylo jen pri objednani pres web. Tak jsem je rekl, ze o takovou nabidku zajem nenam, ale ze mam zajem o to co jsem si obedjanl a ze me jejich bordel v systemu nezajima, ze chci to co jsem si objednal. Rekl ze neco nekde zjisti a ze mi zanedlouho zavola zpatky, jestli by to teda slo...
Tak za 5 minut volala, ze to teda _VYJIMECNE_ pujde a ze mi daj modem za korunu. Samozrejme jsem si ten hovior nenahral, takze uz se tesim az prijde faktura na 999Kc.
Zdenek