Tak trochu o NWT jako bývalý klient něco vím. Mluvil jsem i s lidma, co u nich pracovali a s jedním jejich dodavatelem.
Nefunkční email bude tak 1% toho, co v té firmě nefunguje.
Když nebudu mluvit o vedení firmy, které je specifickým způsobem naprosto mimo, tak oni nebyli schopni poskytovat ani wifi připojení bez toho, aby to vyfakturovali blbě nebo to jelo bez výpadků. Tam i spárování plateb za internet pro 3000 lidí měsíčně dřív dělali manuálně, protože nebyli schopni dát dohromady funkční systém. Jediné co jim možná jede je solární byznys a pěstírna rajčat. Nějaké 3 dny nefunkční DNS nebo tyhle věci ani neřeším, páč to je standard. Celé oddělení techniků stálo na jednom "plánovači", který když onemocněl, tak nikdo nevěděl, co má dělat apod.. Škoda vůbec o tom mluvit.
Takže good luck with the datacenter, NWT.