Odpovídáte na názor k článku Vedl jsem stovky pohovorů s ajťáky. Čím dál více z nich jsou falešné osoby z podvodných „farem“ z Asie. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
no ÚP je sám úplně divný svět. Mám zahraniční zaměstnance (ano, i slovák je ze zahraničí), v takovém případě musím před každým nástupem oznamovat volné pozice na ÚP. Jakmile chci někoho nového zaměstnat, z úřadu mi pošlou nějaké lidi, největší problém je, že vlastně vůbec nerozumí IT a úřad to neumí filtrovat podrobněji a prostě asi stačí, když uchazeč uvedl, že umí pracovat s počítačem a hned ho pošlou.
Další pro mě komplikace je, že chodí osobně, nelze si dohodnout dopředu nějaký čas, ale prostě příjdou a zazvoní. Což jako funguje asi v běžných provozech, kde musíš být přítomný, ale v IT, kdy jsem 90 % času na cestách či u klientů, stejně tak moji lidi a nemám nikoho, kdo by nonstop byl v kanceláři (nemluvě o tom, že využívám coworking). Provozní časy provozovny zase má živnostenský úřad a úřad práce je nemá a nepředává. Ve výsledku to je kvůli tomu strašně moc práce, nedorozumění, sporů po telefonu (ti lidé chtějí oprávnění razítko, že byly a že nevyhují z mé strany). Přitom by stačilo, kdyby ÚP předával trochu přesnějí kontaktní informace než jen adresu. Zkoušel jsem se s nimi dohodnout ani po několika letech nevím, jak to změnit, chvilku píší/volají, ale pak zase začnou chodit, jak kdyby si to každý úřad/úředník řešil po svém.