Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Vejce, nebo slepice? Účastníci StartupYardu se poprvé představili veřejnosti od Pontryagin - V cem se Proactify lisi od easyrec (http://easyrec.org/),...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2011 15:43

    Jiri Kopsa (neregistrovaný)

    Dobré odpoledne!

    O easyrec.org jsme nevěděli, děkuji za odkaz! Pokusím se o hrubé srovnání.

    Zatímco easyrec je obecná personalizační platforma, kterou si můžete stáhnout a hostovat na vlastním serveru s Javou, proactify je ucelená online služba pro personalizaci v ecommerce hostovaná u nás, a vlastní server s JVM pro ní tedy nepotřebujete.

    Kromě "doporučovacích algoritmů" náš systém zahrnuje A/B testovací systém a reporting, díky kterému jsme schopni měřit přímý dopad personalizace na tržby a další metriky.

    Easyrec končí na úrovní APIs a jeho integrace bude minimálně v řádu desítek až stovek hodin. Proactify obsahuje konkrétní funkcionality pro ecommerce (např. importujeme standardní zbožové XML feedy, trackovací API je podobné ecommerce tracking z Google Analytics) a tak běžně integrujeme v řádu hodin.

    Technologicky jdeme také o kus dál. Interně v proactify běží najednou více algoritmů, jejichž individuální výkonnost automaticky vyhodnocujeme.

    Zároveň, je náš systém postaven tak, aby dobře pracoval s časem a s trendy. easyrec bude dobrý na statičtější domény.

    Snad se mi podařilo alespoň částečně odpovědět. Samozřejmě budeme rádi za jakékoliv další připomínky či dotazy, nejlépe emailem na info@proactify.com.

    Děkuji!

    Jiří

  • 27. 10. 2011 13:09

    Pontryagin (neregistrovaný)

    Aha, takze vlastne se snazite vytvorit konkurenci pro www.richrelevance.com, kteri nabizi stejnou sluzbu a chlubi se prodeji za $2.5 miliardy.

    To uz mi prijde udrzitelnejsi model commendo.at nebo GravityRD.com, kdy se zakaznikovi usije recsys na miru (tady se NFL teorem hodi) a on nemusi posilat svoje cenna data ven.

    Co se tyce technologie, tak ensemble algoritmu je v podstate nutnost a pod praci s casem a trendy si neumim nic konkretniho predstavit.

    Kazdopade hodne stesti!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).