Hlavně už chci, aby callcentra musela povinně uvést, kde konkrétně přišla k mým osobním údajům. I když v poslední díky blokování, datábázím jako nevolejte.cz, zjišťování konkrétních jmen a soukromých telefonů od jednatelů až po recepční callcenter a různých agentur už toho není tolik. Jednou se otevřou skleněné dveře vašeho callcentra a budu v nich stát já, ale to už bude pozdě na lítost.
Pardon, ale domů mi volá ta slečna, problém je ve výkonu "řemesla", to jak to prakticky probíhá je většinou v moci různých jednatelů, manažerů atd., u menších firem to může být propojené s majitelem, tím líp. Když mě slečna v mých padesáti letech může tahat z postele a volat domů, proč bych já nemohl slečně udělat totéž, ať už to má jako brigádu nebo cokoli jiného. Já jsem radši v noci vzhůru a spím dopoledne, a je to čistě moje věc, takže roznašeči letáků a šmejdi z callcenter mají u mě smůlu. Až mi jednou prdnou doopravdy nervy, tak mě tam zažijí osobně, mám už pár adres v Praze a severních čechách. Jsem v nevolejte.cz a dalších databázích, blokuju čísla, vyhrožuju dámám v první větě (největší úlet asi bylo "strčím ti Relaxmobil do pr....", zajímavé že přesto pokračovala ve výhodných nabídkách), takže jakmile už někdo přes tohle pronikne, tak je to elitní troll - narušitel soukromí z povolání a nemá nárok na hájení.
Je to o výhodnosti nabídky, nedávno stačilo tohle
"Dobrý den, tady je blabala z agentury hunihuhni. Máta na nás chviličku? Máme pro vás výhodnou nabídku. Akce, která se nebude okpakovat..."
"Dobrý den. Taky mám akční nabídku. Můžete mi zopakovat jméno firmy? Mám letos akci, pokud se pořadí vašeho hovoru kryje s čílem měsíce. Je březen a jste třetí, vyhráváte ban produktů a služeb od vás na tři roky a potřebuju si poznačit koho mám vlastně ignorovat..."
Zavěsila.
Včera jsem opět vyrazil dveře s jakýmsi podomním prodavačem. Na dalšího už zavolám policajty, protože podomní prodej je v celé Praze už rok zakázán. Až dostane pořádnou pokutu, tak mu snad dojde, že bude výhodnější živit se poctivou prací. (Dávky jsou jen pro vybrané jedince).
Tak ano, i střílení poslů špatných zpráv má svou tradici a uznávám, že to může přinést aspoň krátkodobou úlevu. Akorát frekvence špatných zpráv (v tomto případě telefonátů z callcentra) se tím naprosto nijak nezmění.
Ten, kdo volá, je "elitní troll - narušitel soukromí z povolání" náhodou, proto, že dnes sedí ve šmejdském callcentru. A sedí tam, protože ho tam poslala agentura zprostředkující brigády.
Zítra tentýž člověk bude sedět v jiném callcentru, které respektuje nevolejte.cz, a rázem se z "elitního trolla" stane "relativně slušný otrava", který Vás osobně neobtěžuje. Pro dotyčného jsou ovšem tyto funkce nerozlišitelné, v obou případech přijde do agentury, vezme práci v callcentru a dostane instrukce kdy a kam má dorazit.
Takže až Vám prdnou nervy, na nic se neohlížejte a zfackujte prvního člověka, o němž usoudíte, že by mohl někdy pracovat v callcentru. Bude to mít stejnou logiku a máte to snadnější.