Je mi jasné, že vždy jde najít nějaký scénář, kdy jsou dané tarify nevýhodné, ale tady se to úplně nabízí. Za 189Kč, ke kterým se zavážu, nemám ani minutu. Za 200kč u mobil.cz mám stejně dat a 80 minut kamkoliv. Než se mi to nižší cenou za minutu začne srovnávat, tak jsem málem na ceně flatu. A jen naprosté minimum lidí bude umět nastavit/požívat nějaký VOIP/callback a před každým hovorem řešit, jestli zrovna je na netu a .. prostě jakou metodu volání zvolit, takže tahle nabídka mi přijde hodně úzce zaměřená.
Ano, nemám, stejně asi jako 98% populace. Ale já myslel hlavně to prvotní nastavení. Asi potřebuji nějaký SIP klient. Asi musím nějak telefonu říct, aby ho používal. Asi nebudu vždy, když jsem na datech, chtít jet přes VOIP, protože si budu chtít data přes operátora pošetřit a využít to jen na wifi. Zkuste dát mamce (možná i taťkovi) SIM voocall a říct, ať si zavolají levněji přes VOIP. Prostě těch lidí, co to umí využít je hodně málo a 189kč "vstupní měsíční poplatek" pro levnější volání + 200MB zase hodně moc, takže tento tarif mi přijde prostě nezajímavý, nižší tarif bez internetu u lidí, kteří se vyznají, (když jedou na VOIP, mají tel. s klientem atd) je taky nezajímavý.
Souhlas s tim, ze ty tarify jsou na nic, voocall to proste nezvladnul, chci videt pocet lidi co pujde do tarifu za 39,- kdyz tam nejsou data ani na rychly fixnuti GPS.
Ale ohledne toho SIP klienta a tarifu pro "mamku", tak to je to posledni to cely rodine nastavit, pouzivani je jednoduchy, to pochopi i "mamka". :-)
- sip klient je default v kazdem androidu
- nikdo nezije v bubline takze "puvodni nastaveni" si provedete podle navodu (asi 3 ukony) nebo nekoho pozadate
- ano mamka voip pouziva tak 2 roky, nastavil sem ji v telefonu wifi u nich doma, u nas a v praci, a tak vola jako byla zvykla predtim, jen s tim, ze kdyz je v dosahu wifi zvoli pri vytaceni kontaktu moznost voip, kdyz je mimo wifi tak se automaticky pouzije gsm.
Mě zrovna Voocall tarif za 39,- zaujal, protože:
1) používám Mikrotech a ten je u VOIP minutově dražší, neumí callback, SMS, gsm volání, pravda nemám tam 39,- paušál
2) používám Vodafone ČD Bonus za 88,- a připadá mi to i za optimálních podmínek cca srovnatelné, u Voocall s nulovým rizikem překročení "levné" tarifikace
Data používám naprosto výjimečně a vždy jsem si v těch případech vystačil s tím tarifem cca 20,-Kč/den. Klidně na ně zapomenu.
Když na to koukám, tak je asi čas to oboje přenést na Voocall a mít vše pod jednou střechou. Mikrotech býval v ČR nejlevnějším VOIP a dnes je drahý a zaostalý, ČDBonus odpovídá podmínkám před rokem až dvěma, ne dnešním.
Mám starší telefon. A nevím jestli mám nastavit abych měl výždy 3G nebo duální režim. Když se to přepne s 3G do EDGE tak hovor přes internet nejde. Otázka je, jak to bude použitlené s 3G a slabým signálem..
Také neívm jak je na tom spotřeba...
Já mám teď 2 SIm a 3 obědnanou.
1. mobil.cz
2. ha-loo s pausalem za 25
3. relax s pausalem 0
haloo asi provolam a pak ho nebudu pouzivat,
relax nevim proc sem si ho blbec obednal.
Volam malo a kdyz tak pres VoIP...
Internet casto ale malo dat (mail, oskarek, opera mini)
Takze v podstate mobil.cz vycerpam datana VoIP kdyz nebude WiFi a 3G tak provolam kredit a pohoda...
- mozna budu nejakou dobu vyzivat mensi rychlost a mezi tim provolam zbytek kreditu pres GSM..
Blby je ze relax nejde prepsat na nekho jinyho :(
SIM se mi muze valet doma, ale co s ni doma - kdyz volani z VoIP je za 0,6 Kc.. :)
U haloo je fajn penize za prichozi hovor, ale 25 Kc za pausal to u me stejne asi neda :D
je evidentni, ze nemate tuseni jak voip v mobilu funguje. kdyz date vytocit cislo tak se vas to pouze zepta jako u dualsim telefonu "pouzit sim1" nebo "pouzit sim2" tady jen misto sim1&2 je voip nebo gsm. zadne nastavovani neni zkratka treba a navic pokud nejste pripojeni na net tak je polozka voip neaktivni.