Návštěvnost portálu BusinessInfo.cz je monitorována prostřednictvím služby Yahoo! Web Analytic. Využíváme samozřejmě i Google analytics. Autor článku vychází z metodiky Google Ad Planner, která ale není příliš průhledná. Ale je potřeba vidět důvody. Problém je samozřejmě v tom, že weby státní správy návštěvnost většinou nezveřejňují. Je tedy poměrně obtížné objektivně a hlavně jednotnou metodikou weby porovnávat.
O zbytečnosti některých webů netřeba pochybovat. Dál už však autor nerozlišuje a uvádí, co mu přijde pod ruku (například jeho odhad 100.000 návštěvníků portálu BusinessInfo.cz - Podle volně dostupných zdrojů je návštěvnost mnohem vyšší. V některých měsících až k 500.000). Takové "odhady" devalvují celý článek.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).