Těžko soudit. Telecom zaprdena státní firma a Eurotel ponechal waleski na technické I obchodní špičce.
Stále se sebe ptám na ten sysadminsky slepenec a smíchané kritické i nektriticke systémy vzájemně se ovlivnujici který po sobě O2 zanechala + matfyzaci z O2 ještě zije. Takové blitky se vidí snad jen u startupu a litoval jsem kolegy.
Můžete mi vysvětlit jak může soukromá osoba utratit víc jak 1000CZK za mobilní služby? To vám nikdo neřekl, že to není povinné?
U VDF lze mít vcelku standardně 250min/neomezeně SMS/250MB za nějakých 270CZK, což je tarif, který musí uspokojit každou nepodnikající osobu a mobilní telefon. Víc za mobilní služby platí jen blb.
Né, fakt nemusíte být non stup na Xycht-bůčku a používat jiné k0k0tiny žeroucí data.
Souhlasím s vámi, propojení obou firema bude asi na místě. Jelikož jsem byl v O2 v době slučování Telecom+Eurotel, tak vím, že manažeři, kteří to měli tenkrát na starosti byli diletanti, i proto to O2 nemá dotažené dodnes. Jelikož ti manažeři před lety odešli z O2 do Vf, očekávám podobně kvalitní výsledek.
Což není úplně není pravda , ale chápu ponitu kterou jste chtěl naznačit.
Vzhledem k tomu jak, ale se vytvářejí statistiky abonentů nějaké služby kolik odejde , přejde opravdu nezjistíte. Obzvláště pokud někdo počítá dovedený kabel do bytu = zákazník , promo nabídka = zákazník, retenční klient = zákazník.
Do mysli zákazníků v České republice, jinde si podobné věci nedovolí. Veřejné tarify například v Rumunsku jsou o něčem zcela jiném ...
Na druhé straně, na předplacené kartě nabízí data v zoně 2 (tedy Evropa mimo EU) za 7.70 Kč / 1 MB. To je samozřejmě stále strašně moc, ve srovnání s místní SIM kartou (stejného operátora!), ale ostatní chtěji násobně více.
Tohle budou muset udelat aspon v nejake urovni, protoze jinak by spojeni melo pouze naklady. Sam jsem zvedav, jak si s timhle poradi cesti manageri, kteri sve financni vykony v ramci matky stavi na drahych sluzbach a "specifickem" trhu. Ted po nich bude centrala chtit, aby ze spojeni vygenerovali dalsi zisk a to pro ne muze byt velky problem. Nejsou na to zvykli a nejspis tak budou po par letech odejiti. Kazdopadne si na zaklade teto uvahy myslim, ze to pak (prinejmensim ve strednedobem horizontu) ceskemu telco trhu pomuze.
Prospěch pro nás může nastat pouze pokud vedení VF najde odvahu a spustí opravdovou konvergenci, tedy spojení do balíčků se slevou okolo 30%. To je jakysi standard v jiných zemích. Pak by se ten náš zakonzervovaný trh skutečně pohnul. Abychom nebyli jen optimisti, tak je třeba říci, že je čeká ještě dlouhé propojování a to zdaleka nemusí být hladký a už vůbec ne jednoduchý proces. Tak si držme palce