Vlákno názorů k článku Vodafone Café: výběr služeb operátora nad šálkem kávy od - LOL, ti uz tam taky nejsou normalni. Prijde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 8. 2010 13:48

    (neregistrovaný)
    LOL, ti uz tam taky nejsou normalni. Prijde mi to jako nabidka vody z plastoveho kelimku pritom kdyz platim v Ceske sporitelne 45 Kc za jeden vklad na ucet..
  • 22. 8. 2010 17:44

    klk (neregistrovaný)
    A co by sis představoval? Že Ti generální ředitel skupiny ERSTE Bank přinese menu o 12ti chodech spolu s nejlepším francouzským vínem a kubánským ručně vyráběným doutníkem?

    Nechápu na co lidi osobně lezou do banky. Mám na účtu docela nadstandardní obraty a v bance jsem osobně možná tak jednou za dva roky pro platební karty. Zbytek věcí dělám elektronicky a samozřejmě je to zdarma :-)

    Když se Ti nelíbí vklad v bance za 45,- Kč, tak to nepoužívej! Peníze si tam můžeš poslat převodem nebo nejlevněji si je pošleš v hotovosti z pošty složenkou typu A za 19,- Kč...

    Ovšem úřednice na poště s Tebou nebude mudrovat nad Tvým účtem, dělat Ti "čtenáře" a "informátora" věcí, které bys měl vědět nebo si je mohl zjistit sám... A pokud to chceš, tak banka Ti to nabízí za 45,-. Buď ber nebo nechej...

    K holiči Tě taky nikdo nenutí, můžeš si vlasy odřezávat doma ulomeným kusem skla z ulice - to máš zadarmo :-DDDD
  • 23. 8. 2010 4:53

    (neregistrovaný)
    nejen ze jsi ani nepochopil, ale jeste jsi uplne mimo i v tom zbytku

    el. bankovnictvi mam a pokud navstevuji (nikoliv moji) banku osobne, tak k tomu mam samozrejme duvod

    kdyby te zadny z rady moznych nenapadl, tak napr. pripsani platby na ucet tehoz dne

    jestli nekdo chce mudrovat o hovadinach o ktere nemam zajem, tak prave bankovni urednik, ktery samozrejme ma v popisu prace delat blbeho, ze o nevyhodnosti toho co nabizi nevi a tak, pokud jsem se s nimi drive za casu meho mladi vubec o necem bavil, tak jsem jim informatora a ctenare delal spise ja

    a to prirovnani na konci, to uz je snad projev nejake schizy u tebe
  • 23. 8. 2010 8:57

    an (neregistrovaný)
    Ja bych tenhle napad chapal, pokud by to melo znamenat, ze prijdu do "obchodu," nekdo mi prinese kafe a sedne si se mnou ke stolu, kde se mnou probere co potrebuju a co mi muze nabidnout, jak to pro me bude aspon na pohled vyhodny ... tak potom proc ne, byt bych to nevyuzil. Ale vybocilo by to ze stereotypu prodeje aspon.
  • 23. 8. 2010 10:31

    Pavel (R)
    No, ono to bude fungovat tak, že mi někdo přinese kafe, sedne si se mnou ke stolu a začne mi tlačit do hlavy "výhodné nabídky" ve snaze prodat mi službu, kterou nepotřebuju s cílem maximalizovat zisk z mé osoby.
    Proto si radši telco zboží i služby objednávám přes internet.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).