Co je má co zajímat jaký obsah v těch paketech je...A v tom je právě to kouzlo, na rozdíl od blokování určitých portů (což se dá ze strany uživatele obejít) a zjišťování druhu přenosu (což se dá maskovat) má přehazování paketů jednu obrovskou výhodu - dá se svést na "poruchu/přetíženost sítě", na "druhou stranu" (VOIP operátor, Skype,...) a přitom zákazníků, kteří používají Internet k běžnému surfování se to vůbec nedotkne (nepoznají to). Nemusí být ani nasazené neustále, stačí např. ve špičce plus náhodně mimo špičku, prostě stačí zákazníky "jen" znechutit, aby nabyli dojmu, že "to VOIP je nespolehlivé" (míra zpoždění paketů se dá průběžně upravovat, takže hovory budou od "nepříjemných" po "neproveditelné"). Těch pár lidí co od operátora kvůli tomu odejde (bude-li kam) mu vadit nebude. Na těch zbylých vydělá dost a navíc mu odejdou ke konkurenci ti, kdo nejvíce zatěžují síť a zároveň méně platí (z čehož bude mít konkurenční operátor dozajista radost).