Jednu vec ale rekl dobre a naprosto s ním souhlasím, at uz jsou reklamy jakkoliv kultivované, jsou to ve své podstate vzdy lzi a intriky .... proc si neco takového doborovolne pripoustet k telu. Kdyby vám za to platili budete poslouchat 24 hodin denne rozhlas islámského státu nebo denně číst ruskou Pravdu ? :-) Taky ne, nejspíš i kdyby škemrali a zaštiťovali se tím že to jediné je uživí tak si takové svinstvo prostě do hlavy ládovat nenecháte, stejné nebo možná ještě vážnější je to s dnešní reklamou která lže a překrucuje kudy chodí.
Pravda, "vždy" je příliš silné slovo, třeba billboard obsahující jen logo firmy (a k tomu nejvýš tak emočně neutrální název/popis produktu) by byl v pořádku.
Pokud se však reklama snaží jakkoliv spojit produkt/značku s pozitivními emocemi (rozzáření herci, atraktivní prostředí) či se mnou ("vaše banka" místo pouhého "banka"), přesvědčit mě, že mám potřebu, kterou jsem si dosud neuvědomil, už jde o manipulaci a intriku (to, zda jde i o lež, je příliš filosofická otázka).
Já mám reklamní weby vypnuté přímo pro celou firmu. Je úplně jedno, jak mají zaměstnanci nastavené browsery – většina generátorů reklam je zastavena už na internetové bráně.
Rootu to dělá nebetyčný problém, protože hlásí všem uživatelům, aby si vypli reklamu. Je to proto, že jsem zablokoval na bráně mimo jiné všechno, co jde z reklamního generátoru adocean.pl. A to stačí.
No co, nemají si v pracovní době co zaměstnanci prohlížet nějakého roota, prohlídnou si jistě rádi doma a spoupne alespoň produktivita.
Je to vlastně sranda, když jim pár webů hlásí, aby si vypli blokování reklama, a oni přitom mají čistý prohlížeč bez adblocku a podobného. Ale jak říkám, tím lépe pro firmu a hůře pro ty weby. Zaměstnanci se je alespoň naučí nečíst a nechodit na ně.