Hlavní navigace

Vyhledávače se snaží být inteligentnějšími

4. 2. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Vyhledávání a řazení odkazů založené na zpětných odkazech a PageRanku již není to, co bývalo. Prolomení této technologie se stalo poměrně lehce zneužitelné. Proto se představitelé předních světových vyhledávačů rozhodli pracovat na něčem novém. Yahoo se snaží o vyhledávání založeném na kontextu informací. Google se svým nápadem není ještě tak daleko, ale jeho ideje se točí kolem pochopení významu slov za pomocí obrovské databáze webových stránek. Uvidíme, dnešní přeoptimalizované výsledky jsou…

Vyhledávání a řazení odkazů založené na zpětných odkazech a PageRanku již není to, co bývalo. Prolomení této technologie se stalo poměrně lehce zneužitelné. Proto se představitelé předních světových vyhledávačů rozhodli pracovat na něčem novém. Yahoo se snaží o vyhledávání založeném na kontextu informací. Google se svým nápadem není ještě tak daleko, ale jeho ideje se točí kolem pochopení významu slov za pomocí obrovské databáze webových stránek. Uvidíme, dnešní přeoptimalizované výsledky jsou jistě alarmujícím signálem.

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.