* Ale nemůžu, je to zdejší nepřekročitelná zásada,*
Velke plus tomu, kdo stoji za "neprekrocitelnou zasadou". Jsou lide kteri prispivaji kvalitnimi informacemi do diskuze a ruzne autorizace a omezeni je odradi. Radeji si vyfiltruji balast nez ztracet cas nemastnou neslanou diskuzi.
Jistě. K tomu dlužno dodat, že investice do firmy ve výši 1M za 30% není tolik jako prodat 30% firmy za 1M, protože pokud 30% za 1M prodám, můžu utratit 1M, který jsem od prodávajícího dostal.
Pokud však jde o investici, tak a) nemůžu utratit nic, peníze jdou na rozvoj firmy a za b) prodávající 30% z toho 1M "investuje" už do vlastního, čili reálně ho těch 30% stojí pouze 700k.ˇ
Ale to je podstatně méně skandálnější než bulvární titulek "Vyhráli milion a nechtějí ho"
-1
Ono je totiž rozdíl mezi "vyhrát" milion a mezi "získat investora" za milion .... takže buď ta soutěž byla podvod od začátku (a o žádnou výhru milionu nešlo) anebo LUPA používá nepravdivé / zavádějící titulky článků, neboť žádný milion "nevyhráli", ale vyhráli soukromou soutěž investora, který za milion chce podíl.
Ani jedno samo o sobě není špatné, problém je v tom, že to někdo smíchal dohromady a Tripomatic vypadá, jako že odmítl VYHRANÝ milion a ne že odmítl INVESTICI ve výši milionu.
Pane Kočí, že zrovna vaše chápání bulvárního titulku k uvedené zprávě je "Ondřej z Mitonu nabizel milion, Barbora se ale zašprajcovala a řekla NE!" bohužel neimplikuje, že použitý titulek "Vyhráli milion, ale nemají o něj zájem" bulvární není. Doporučuji zeptat se nějakého studenta gymnázia na výrokovou logiku, možná budete překvapen.
Dále bych Vám též doporučil zapracovat na pochopení psaného textu. Je sice hezké, jak se horlivě obhajujete, že v perex bulvární nebyl, nicméně kdybyste si pořádně přečetl příspěvek, na který reagujete, musel byste si nutně všimnout, že zmiňován byl právě bulvární nadpis a nikoliv perex.
Martine,
kdo jste?
Pod hodne clanku na Lupe i jinde pisete kriticke prispevky.
At je clanek o cemkoliv, prijdete, napistee ze ten a ten to dela spatne, chybne, draze, levne, cokoliv.
Proc kolem sirite negativismus?
Fakt Vam to pomaha?
Tripomatic se snazi udelat produkt. Neco vyrabi, drou. Miton ma cash a za podil ji chtel dat Tripomaticu, ktery odmitl. Klasicky obchod, nic vic, nic min.
Proc si tady stezujete? Fakt Vas to bavi nebo co je pricina? Nevim, mozna nemate co delat, skoda.
Fakt je mi lito lidi, kteri jsou takto negativne naladeni.
Rad Vam pomohu, aby jste se kazde rano smal a mel pohled na svet kladny a ne takto zaporny.
Nechci si jednou tydne precist Vas prospvek o tom jak autor clanku nebo jeho akter je looser, protoze ... cokoliv
Mejte se!
Titulek je narážkou na marketingovou komunikaci konference WebExpo a Startup Show, která před akcí hlásala, že "Vítěz získá 1 milion korun" a pod tím drobným písmem "ve formě investice od Mitonu".
Jak se má situace doopravdy, je napsáno už v perexu. Čtenář tedy nemusí na "bulvární" titulek klikat, aby získal základní informaci. Pro zájemce o podrobnosti potom následuje zpráva, kde se k situaci obšírně vyjadřují obě zainteresované strany, doplněná backgroundem a odkazy na další zdroje informací.
Znakem bulvárnosti nebývá chytlavý titulek, spíš celkový tón, ledabylá a případně účelová práce novináře s informacemi. Nemyslím, že bych se něčeho takového v tomto textu dopustil.
Titulek je vždy zhuštěné sdělení, které se snaží přitáhnou pozornost. I v seriózním zpravodajství pracuje s hyperbolou, ironií, zkratkou. Doporučuji vám prolistovat velevážené tradiční britské či americké noviny noviny a důkladně prozkoumat jejich práci s titulky. Možná budete překvapeni.
Nejvýraznějším znakem titulků v bulvárních médiích, když odhlédneme od jejich typografických vlastností, je využívání sexuálních narážek, expresivních výrazů, popisu násilí a fyzického utrpení, celebrit, křestních jmen a vokativu, neboli pátého pádu, jímž oslovujeme či voláme. Bulvární titulek k tomu článku by mohl znít například "Ondřej z Mitonu nabizel milion, Barbora se ale zašprajcovala a řekla NE!"
Prosil bych pány diskutující, aby se před tím, než pod nějaký článek napíší, že je bulvární, ujistili, že daný text skutečně přečetli, že mu porozuměli, a že znají význam cizích slov, kterými se ho chystají označit.
Squele, Patrick semnou poprve v zivote souhlasi, stacilo se nepodepsat a hned se clovek vyhne osobnim invencim.
Taky strategie. Stejne: obsah rozhoduje.
Reseni pro lupu: zavedte urychlene facebook nebo vlastni autorizovane komentare.
Prijdete o par pageviews, ale ziskate obsah v debatach.
Inzerenti chteji kvalitni lidi, ne reklamu u vykriku, ktere jsou vsude jinde.
Stavajici pomer vylevu v komentarich, proti kvalitnimu obsahu je neunosny.
Kazite si tak zbytecne povest nejlepsiho zdroje o cz netu.
Mejte se!