Já věřím, že nám úspěch přejete, takže se do vás nepustím :) Přidám jen vysvětlení.
Díky účasti v soutěži se nám kromě investorů ozvalo i pár zajímavých lidí, od kterých jsme získali nové nápady a kteří nás přiměli podívat se na web kritičtějším pohledem. I jednání s Mitonem hodnotíme velice dobře, i když jsme prozatím jednání uzavřeli. Dostali jsme od Mitonu výborný feedback a posunulo nás to dopředu. Rozhodně jsme nečekali, že nám někdo nabídne investici ve větších řádech na projekt, který je teprve na začátku, takže jejich nabídku hodnotíme jako rozumnou.
Business model webu je založený na affiliate marketingu. Stránka na kterou odkazujete, je detail památky, kterou je možné si přidat při plánování výletů. Měli jsme za začátku delší popisky, ale pak jsme zjistili, že pro plánování návštěvníci naopak hodnotí stručný popis, takže jsme se tomu přizpůsobili. Zkuste si s námi naplánovat celý výlet, pak snad smysl webu najdete.
Pokud chcete (napr) lehce na vychod, tak doporucuju http://www.freemap.sk/ - maj tam moc peknou vrstvu "hrady a zamky" (napr). A je to gratis a dokonce open.
navstevnost webu se jim nezvedla. jednoho investora odmitli, ale pry je super ze diky ucasti v soutezi projevili zajem dalsi investori, co je na tom super, kdyz naznacili ze defakto zadnyho nechteji?
obchodni model webu mi unika, jakoze kdybych byl treba mnichovska radnice tak budu platit za to ze nekdo videl stranku http://www.tripomatic.com/Germany/Munich-city/Marys-Square/#poiContent ? :)
Content je dalsi problem, rekneme ze me zajima opravdu tohle mnichovske namesti a co se o nem dozvim? 2 strohe, nudne vety, adresu a odkaz na wikipedii. Cely tento content ktery me jako uzivatele zajima, zabira maximalne 5% toho co vidim na strance.
Tak a ted do me, jak jsou Cesi neprejici atd. ale proste i kdyz pominu ten obchodni model, ktery se jaksi nekona, tak predevsim postradam smysl i jako uzivatel.