no ono aby ne, protoze do uspesnosti prokliku samozrejme vstupuje i faktor "zajimaveho" obsahu inzerce pro navstevnika a take zpracovani. a nevim proc by melo inzertni medium nest finacni riziko za obsah a zpracovani inzerce?!
chtel bych videt jak by jste ukecaval inzertni v nejake tv ci v nejakem casopise, ze zaplatite jen za zakazniky a navic za takove, kteri vydrzi alespon 1 rok :o))))
to by vas asi vykopli jeste nez by jste jim tu uzasnou myslenku stacil sdelit celou :o))))
Ukecávání určitě není problém, ale my chceme reklamu "Po televizních novinách", ne "po Svůdné šanci". Nejsme v pozici, kdy bychom mohli servery silou donutit ke změně prodeje reklamy v "primetime".
Mohl jste si koupit také textovou reklamu místo bannerové na stejných pozicích. Případně také bannerovou reklamu, ale pouze s požadavkem, kde platíte jen za prokliknutého uživatele (např. 5,- Kč za prokliknutí). Do tohohle se mnoha serverům nechce. Na menších serverech by vás to stálo klidně i o 70% méně :)
Už jsem zvědav na výsledky :) doufám, že budou včetně se seznamem medií, kde kampaň běžela.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).