Mam s bannery prazvlastni zkusenosti (pro poznamku - prvni inzerci na internetu jsme koupili nekdy v roce 1998 !). V soucasne dobe zjistuji, ze at jde o "image kampan" ci "click kampan" vzdy se nam vyplatilo koupit bannery na tech nejhorsich strankach (vtipy, kreslene obrazky apod. - pokud mozno nejradeji, aby byly co "nejdetinsteji" udelane) - duvod je celkem jasny - vysoka navstevnost (vzhledem ke kvalite stranek i vysoky klikrate - dle informaci majitelu stranek dost lidi klikne na banner a pak se k nim vraci zpet na web), VELMI, VELMI nizka cena (za 30 000,- mame reklamu na uvodni strance i na vetsine dalsich stranek po dobu skoro celeho roku). Navic takovi tvurcove stranek to delaji spise jako konicka - kolikrat z nich vyleze napad, ktery nas opravdu prekvapi (napr. vtip primo o propagovane firme (vyrobku) s odkazem, atd.) Naopak, cim jsou stranky kvalitnejsi, tim casteji jsou vynalozene naklady "vyhazovanim penez z okna" (navstevnika vice zajima server, nez reklama).
Zajimalo by me, jestli se Vase inzerce projevila krome navstevnosti i na zvyseni prodejnosti vasich produktu nebo sluzeb, mohl byste to zkusit rozvest? :)
Jinak za 3OT dokazu zvysit navstevnost webu efektivnejsim zpusobem (pro sebe, pac tech 30T jsou tak naklady) nez bannery (treba tak, ze si takovy zabavny server vytvorim a necham ho nejakym studentikem za litr mesicne spravovat, aktualizovat, etc.).
Souhlasím, ale bohužel zde zase cenu prodražují náklady agentury. :-(
Nicméně znám jeden server, co zoufale bojuje o přežití, ale že by byl schopen snížit cenu reklamy, to ne. Jeho argumentace zní: "Když někdo inzeruje u nás, ať je vidět, že je to na prestižním médiu a že si to může dovolit."
tak je videt, ze jsi z hodne lacineho kraje :-) jestli dokazes za 30 tis udelat server s navstevnosti (pravidelnou!) 1000 IP/den a pak ho udrzovat za nejakou 1000 mesicne, tak se mi ozvi - rad budu inzerovat u Tebe :-)
Rad bych také podotknul ze zatimco tu jde v podstate neustále rec o reklame na weby firem nabizejici zbozi, jeste nikdo se tu nezminil o tom jak nejlepe smerovat kampan a cilit v pripade propagovani internetovych stranek a zvyseni navstevnosti. Mne osobne v tomto ohledu vychazi banenrova reklama dost nevyhodne a neucinne v pomeru cena/ziskani navstevnika.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).