Autor pouziva selsky rozum, a to byva vetsinou dobre. Ale neznamena to, ze to je profesionalni pristup. A tak me pri cteni vety "Tak vysoké náklady na zákazníka jsou nepřijatelné, a proto už předem zaměřujeme bannery na šíření značky a neuvažujeme o nich jako o prodejním kanálu." jima hruza. Proc? Kdyz chci delat reklamni kampan, tak proto, ze sleduji urcite cile. Cilum pak odpovidaji urcite strategie a taktiky, prizpusobuji medialni a kreativni mix. Ale autor na to jde jinak - meni cile podle efektivity banneru... A tak se ptam, co je cilem teto reklamni kampane - zvysovani povedomi o znacce nebo prodej?
Cíle jsou vyjmenovány na začátku článku, potom podle reklamního média, které je k dispozici, volíme, kterých cílů jeho prostřednictvím chceme dosáhnout a jaký podíl z objemu inzerce jím budeme realizovat.
Opravdu nejsem odborník na bannerovou reklamu, nechám si poradit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).