Vlákno názorů k článku Vyplatí se klasická reklama na Internetu? od Michal Jiránek - Zkusíme to příště, pane Hronci. Tehdy už budeme...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2004 22:41

    Michal Jiránek (neregistrovaný)
    Zkusíme to příště, pane Hronci. Tehdy už budeme mít i nějaká svoje vlastní data a lépe se nám bude na to téma domlouvat. Přecijen 5--200 korun za proklik je zbytečně mnoho. Současný náš problém je v tom, že vlastně nevíme,jestli by nebylo výhodnější získat zákazníky jinými kanály, než je internetová reklama.

    Až kampaň vyhodnotíme, budeme vědět, jestli to má smysl. Pokud uděláme v kampani nějaké chyby, věřím, že poznáme, že to jsou chyby (případně to poznají odborníci, na které se příště zkusíme obrátit).
  • 28. 1. 2004 21:30

    dvd e-shop (neregistrovaný)
    No abych pravdu řekl, jeden z takových odborníků (nebudu jmenovat - větší firma , ale jinou reklamu jsme od nich dříve vzali) nám nabídl Google Adwords za 15,-Kč za proklik. Když jsem mu odvětil, že to umíme sami a jde to od cca 1,50,- tak z toho byl viditelně rozladěn.
    Osobně platbu za prokliky moc rád nemám, náklady na zákazníka jsou příliš vysoké.
  • 28. 1. 2004 12:14

    Milan Hronec (neregistrovaný)
    chcete bannery - my prodavame 5.000 prokliku za 42.900,-
    budete mít cca 3.000.000 impresí a zásah cca 1.000.000 UIP
    chcete klíčová slova - zaleží jaká si vyberete a kde - proklik Vás vyjde od 5 do 200 Kč .....
    každopádně by jste se měl svěřit do péče nějakým odborníkům , ktěří mají k dispozici podstatně více informací než Vy a zejména zkušeností ,
    různých agentur je tady jak máku takže je z čeho vybírat
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).