Zkusíme to příště, pane Hronci. Tehdy už budeme mít i nějaká svoje vlastní data a lépe se nám bude na to téma domlouvat. Přecijen 5--200 korun za proklik je zbytečně mnoho. Současný náš problém je v tom, že vlastně nevíme,jestli by nebylo výhodnější získat zákazníky jinými kanály, než je internetová reklama.
Až kampaň vyhodnotíme, budeme vědět, jestli to má smysl. Pokud uděláme v kampani nějaké chyby, věřím, že poznáme, že to jsou chyby (případně to poznají odborníci, na které se příště zkusíme obrátit).
No abych pravdu řekl, jeden z takových odborníků (nebudu jmenovat - větší firma , ale jinou reklamu jsme od nich dříve vzali) nám nabídl Google Adwords za 15,-Kč za proklik. Když jsem mu odvětil, že to umíme sami a jde to od cca 1,50,- tak z toho byl viditelně rozladěn.
Osobně platbu za prokliky moc rád nemám, náklady na zákazníka jsou příliš vysoké.
chcete bannery - my prodavame 5.000 prokliku za 42.900,-
budete mít cca 3.000.000 impresí a zásah cca 1.000.000 UIP
chcete klíčová slova - zaleží jaká si vyberete a kde - proklik Vás vyjde od 5 do 200 Kč .....
každopádně by jste se měl svěřit do péče nějakým odborníkům , ktěří mají k dispozici podstatně více informací než Vy a zejména zkušeností ,
různých agentur je tady jak máku takže je z čeho vybírat
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).