chcete bannery - my prodavame 5.000 prokliku za 42.900,-
budete mít cca 3.000.000 impresí a zásah cca 1.000.000 UIP
chcete klíčová slova - zaleží jaká si vyberete a kde - proklik Vás vyjde od 5 do 200 Kč .....
každopádně by jste se měl svěřit do péče nějakým odborníkům , ktěří mají k dispozici podstatně více informací než Vy a zejména zkušeností ,
různých agentur je tady jak máku takže je z čeho vybírat
No abych pravdu řekl, jeden z takových odborníků (nebudu jmenovat - větší firma , ale jinou reklamu jsme od nich dříve vzali) nám nabídl Google Adwords za 15,-Kč za proklik. Když jsem mu odvětil, že to umíme sami a jde to od cca 1,50,- tak z toho byl viditelně rozladěn.
Osobně platbu za prokliky moc rád nemám, náklady na zákazníka jsou příliš vysoké.
Zkusíme to příště, pane Hronci. Tehdy už budeme mít i nějaká svoje vlastní data a lépe se nám bude na to téma domlouvat. Přecijen 5--200 korun za proklik je zbytečně mnoho. Současný náš problém je v tom, že vlastně nevíme,jestli by nebylo výhodnější získat zákazníky jinými kanály, než je internetová reklama.
Až kampaň vyhodnotíme, budeme vědět, jestli to má smysl. Pokud uděláme v kampani nějaké chyby, věřím, že poznáme, že to jsou chyby (případně to poznají odborníci, na které se příště zkusíme obrátit).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).