Máte pravdu..
to znamená že se za těch 179 korun můžete připojit 4x do měsíce a za každé další připojení si zaplatíte 30 korun nebo 60 ...90 ..120 .... To je opravdu nabídka jako Brno....
Máte pravdu..
to znamená že se za těch 179 korun můžete připojit 4x do měsíce a za každé další připojení si zaplatíte 30 korun nebo 60 ...90 ..120 .... To je opravdu nabídka jako Brno....
Zákazník v ceně měsíčního paušálu získává 120 minut připojení. Po vyčerpání volných minut se začíná účtovat dle minut připojení a to sazbou 1min/1,- Kč s DPH (0,84 bez DPH). Účtováno je formou 30ti minutových bloků – týdenní čas na internetu je rozdělen na 30ti minutové bloky a následně zaúčtován. Např. zákazník prosurfuje za týden 72 minut – tzn. Tři 30ti minutové bloky = 90,-Kč s DPH.
Proč celých 72 minut?? Co kdyz si 3 krát stáhne poštu a přečte zprávy po 5 minutách, tedy třeba 3x5=15 minut, ale zaplatí 90 minut, tedy "jen" to co prosurfuje...:-))) Nemluvě o způsobu odečtu "volných" minut podobným způsobem...:-)) a ještě k tomu přidají agresivná reklamu ve stylu "tak levné to ještě nebylo"... HNUS... Giganty typu O2 nikdy nepochopí co to je budovat Image značky, že to není jen obující reklama která nic než značku neřeknu ale že image se vytváříspokojenými zákzaníky, ne urváním technicky dosud hloupých a rádoby "šetřílků" a rýžování z nich do doby než procitnou s část zůstane u nich ale ujiného lepšího tarifu, zbytek odejde ke konkureci... Neuvědomují si, že na jendoho taktu skro podvodem získaného zákzaníka si zhorší pověst u dalších 10 v boru erudovaných, kteří u nch nejsou ale třeba by někdy byli a určitě by dělaly větší účtu než paní z Horní Dolní, která tomu nerozumí... Já od odb Telecomu od nich postupně odhlásil co se dalo, protože mne štvali nejen špatnými podmínkami, ale i přístupem a to i ve vyřizování reklamací apod. Ale vychutanl jsem si je, když se mne ptali proč od nich všecho ruším...:-)
Poznámka 15:
Služba O2 Internet ADSL Start je účtována ve 30-ti minutových blocích, do kterých je provoz dělen v týdenních intervalech (naždý kalendářní týden) a na konci účtovací periody.
Pravděpodobný výklad:
Když se připojíte 6x po pěti minutách v jednom týdnu, bude to jeden 30-ti minutový blok. Ale když se připojíte 2x pět minut ve dvou týdnech, budou to dva bloky.
No, myslím, že se s účtováním této "služby" ještě nasmějeme.
Ale příslušné know-how, jak psát tiskové zprávy ve chvíli, kdy je blbě nastavený účtování, to TO2 má (viz první faktury za GPRS paušál), takže to zvládnou i tentokrát. A pokud mě paměť neklame, tak PR osoba je dnes tatáž, jako byla před lety v Eurotelu, takže tohle zvládnou :-)
Jen si nejsem jist, jak se jim k tomu postaví ČTÚ. Ale naděje, že by se konečně už zmátožilo, je vpravdě nepatrná. Tam hold mají jiná čtyři roční období - jarní únavu, letní dovolené, podzimní splín a zimní spánek.
Prostě jste jen jinými slovy, že O2 lidem lže, byť lže jinak...
Už to "poznámka 15" mluví za vše... KOlik takových poznámek O2 má???
Konglomeráty typu, zákazník musí všechno, všechno co je v mnoha stranách drobných podmínek, které se neustále i po jeho podpisu takových podmínek mění na základě jedné oblíbené věty v podmínkách, že s tím zákazník souhlasí opravdu NEMUSÍM... Za blbost se platí, tak prostě blbí budou holt cvakat...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).