server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Výzkum odhalil, jak top firmy využívají blogy a Twitter
»
Názory
»
Vlákno
Vlákno názorů k článku
Výzkum odhalil, jak top firmy využívají blogy a Twitter
od 100% Lenin - přehled, kde by bylo názorně zobrazen finanční přínos...
Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
Podle hodnocení
Podle vláken
Nejnovější
16. 3. 2010 20:06
100% Lenin
(neregistrovaný)
přehled, kde by bylo názorně zobrazen finanční přínos toho svetru, či jak tomu říkáte?
Zkuste mne přesvědčit, že je to pro firmu přínos a ne džob pro milovníky nových vln.
:-)
Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
16. 3. 2010 22:26
bruno
(neregistrovaný)
Vyzerá to tak, že miera konverzie nie je príliš vysoká (
http://techcrunchies.com/social-network-content-sharing-conversion-rate/
), ale sociálne média skôr spadajú do ťažko kvantifikovateľnej kategórie "user engagement" a pôsobia nepriamo (
http://www.grokdotcom.com/2009/07/17/what-social-media-can-and-cant-do-for-you/
). Podobne ako pri začiatkoch webových prezentácií je lepšie uchopiť ich potenciál na začiatku ako sa potom snažiť naskočiť na rozbehnutý vlak.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji