to teda nevim. mam stejny nazor a "misto rodicu" platim uz mnoho let.
a cim to, ze si myslim, ze lide, kteri chteji na vsem jen vydelavet penize, serou vsechny lidi okolo sebe.
(aby bylo jasno, krome tohoto nazoru razim heslo "vydelej a nech vydelat")
Vyznívá to tak, jako by fundamentální otázka zněla "co to je?" :) Což tak na večeru bohužel skutečně bylo. Jak poznamenal Jirka Donát (parafráze), to je tak, když se snažíte definovat marketingový termín :) Myslím ale, že rozhodně večer nevyzněl tak, že Web 2.0 je samospasitelný, že je to něco zázračného a více méně jsme se shodli i na tom, že je to pozlátko.
Svoji první roli moderátora jsem nezvládl dobře, protože diskuse se hodně zdržela na tom "co to je". To ale nebyl vůbec cíl a na nejzajímavější plánovanou třetinu večera "lze na tom vydělávat a pokud ano tak jak" se nedostalo. Dohodli jsme se ale, že této části budeme věnovat celý příští klubový večer.
Ono totiž dělat služby jako YouTube.com postrádá komerční rozměr, pokud by se použily současné komerční modely, způsoby prodeje reklamy apod. Např. Google jde podle mě tou cestou, kdy na jedné straně dělá komerčně nezajímavé aplikace na kterých si uživatel "zacílí" (GMail, Calendar, Reader, ...) a na druhé straně aplikace, na kterých mu zacílení lidí udělají řadu impresí (tj. bude schopen na nich prodat velké množstí dobře zacílených impresí). Co vy na to? Vidíte to jinak?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).